دانلود و خرید کتاب زنان و ده راز زندگی باربارا دوآنجلس ترجمه عاطفه صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان و ده راز زندگی اثر باربارا دوآنجلس

کتاب زنان و ده راز زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زنان و ده راز زندگی

کتاب زنان و ده راز زندگی نوشتهٔ باربارا دوآنجلس با ترجمهٔ عاطفه صادقی در انتشارات همشهری چاپ شده است.

درباره کتاب  زنان و ده راز زندگی

کتاب زنان و ده راز زندگی شامل آموزنده‌ترین درس‌های زندگی است که من در طول تحول روحی و معنوی خودم طی سی‌سال گذشته با آنها آشنا شده‌ام. با آنکه اطلاعات این کتاب، در طول این مدت، بردبارانه در وجود من رشد کرده است، من نمی‌توانستم این کتاب را ده سال، پنج سال و حتی دو سال پیش بنویسم. مثل سوپی که شما می‌دانید هنوز نیاز به کمی جوشیدن دارد، این غذای روحی نیز به این بیست و چهار ماه اخیر زندگی من نیاز داشت تا آخرین ادویه‌ها به آن اضافه شود؛ حالا کتاب آماده است و امتیاز و خرسندی بزرگ من این است که آن را به شما تقدیم می‌کنم.

جان سخن اینکه، این کتاب یک هدیه است؛ البته هدیه‌ای نه از طرف من به شما، بلکه از طرف شما به خودتان. ممکن است بر این باور باشید که این کتاب را به این دلیل می‌خوانید که جالب و جذاب است، یا به دلیل اینکه دوستی آن را به شما داده است. اما من یک راز با شما در میان می‌گذارم. شما این کتاب را به این دلیل در دست گرفته‌اید که برای شما اینک زمان دریافت یک هدیه رسیده است؛ هدیه‌ای از جانب خدا، یا هر منبع لطفی که شما به او اعتقاد دارید!

کتاب زنان و ده راز زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هر چند این کتاب به بیان یک زن نوشته شده؛ ولی چنین نیست که این رازها جنبهٔ جهانی نداشته باشند یا به کار مردها نیایند. از این رو این کتاب به همهٔ علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب  زنان و ده راز زندگی

خداوند از این وضعیت دشوار ناخرسند شد. مقصود از زندگی برای موجودات زنده، یادگرفتن و رشد کردن بود، نه اینکه وقتی راه‌رفتن ناهموار شد، حرکت را رها کنند. ازاین‌رو، خداوند همة ملکوتیان را به یک دیدار ناگهانی فراخواند و خطاب به آنها فرمود: پس از ملاحظات بسیار، تصمیم گرفته شد که راز زندگی و شادمانی از انسان‌ها مخفی نگه داشته شود؛ زیرا اگر آنها این راز را به‌خاطر آورند، دیگر علاقه‌ای به زندگی زمینی نخواهند داشت. یکی از فرشتگان گفت: اما کجا پنهانش کنیم. فرشته‌ای نظر داد: آن را در بالای بلندترین کوه زمین مخفی کنیم. خداوند پاسخ داد: نه. این کار بی‌تأثیر خواهد بود؛ زیرا انسان‌ها بااستعداد هستند. آنها بالاخره راه‌هایی برای صعود به بلندترین قله پیدا می‌کنند و آن را کشف می‌کنند. فرشتة دیگری پیشنهاد کرد اعماق اقیانوس چطور است؟ آنها هرگز به آنجا نمی‌روند. خداوند فرمود: نه، آنها به قعر اقیانوس هم می‌روند. برای این منظور، آنها حتی زیردریایی اختراع خواهند کرد. یکی از فرشتگان فریاد زد: من یافتم! راز شادمانی را در فضای خارج از زمین پنهان می‌کنیم؛ آن‌وقت غیرممکن خواهد بود بشر آنجا را شناسایی و کشف کند. پاسخ خداوند این بود: اما آنها فضاپیما درست می‌کنند و به کهکشان‌ها پرواز می‌کنند. هیچ‌کدام از این پیشنهادها فایده‌ای ندارد. اما هنوز باید جایی باشد که بتوانیم رازهای شادمانی حقیقی را در آنجا پنهان کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۹۲,۴۰۰
تومان