دانلود و خرید کتاب بچه های خوب، عادت های بد چارلزئی شافر ترجمه میرمحی‌الدین گلباز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بچه های خوب، عادت های بد

کتاب بچه های خوب، عادت های بد نوشته چارلز شافر و ترزافوی دی‌گرونیمو است و با ترجمه میرمحی‌الدین گلباز منتشر شده است.

درباره کتاب بچه های خوب، عادت های بد

دکتر چارلز ئی. شافر در کتاب حاضر عادت‌های بد کودکان، نظیر انگشت مکیدن، ناخن جویدن، کندن مو و... را به شیوه کاربردی علمی بررسی کرده است. او سه فصل نخست را به عنوان فصل‌های مقدماتی درنظر گرفته و نکات و عوامل چندی را که لازم است والدین برای از بین بردن عادت‌ها بدانند، توضیح داده است.

غلبه بر یک عادت بد همیشه مشکل است. این امر تلاش مضاعفی را برای کمک به کودک می‌طلبد که به او بفهماند آنچه برای او لذتبخش است الزاماً برایش خوب نیست. ناخن جویدن، انگشت مکیدن، شکستن بند انگشتان، لکنت زبان، تیک‌ها، تکان دادن سر، لرزاندن بدن، انگشت توی بینی کردن، دندان قروچه، کندن مو، ضرب گرفتن با انگشتان و خودلمسی عادت‌هایی هستند که دکتر چارلز شافر و ترزافوی دیگرونیمو در این کتاب به آن اشاره کرده‌اند. 

این کتاب روش‌هایی را برای از بین بردن عادت‌های بد ارائه می‌دهد. این روش‌ها قبل از آنکه به سلامتی جسمی و روحی کودکان صدمه وارد آورد یا به پیآمدهای ناگوار اجتماعی منجر شود، عادت‌های بد را برطرف می‌سازد.

دکتر چارلز ئی. شافر، استاد روان‌شناسی دانشگاه فیرلِی دیکینسون در نیوجرسی است و ریاست کلینیک «کودکان گریان» را برعهده دارد. او در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی کودک، بیست و پنج کتاب تألیف کرده است و خانم ترزافوی دی‌گرونیمو مؤلف و متخصص در مسائل مراقبت از کودک است. او که مادر سه فرزند است، به کمک دکتر شافر پنج کتاب در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی تألیف کرده است.

خواندن کتاب بچه های خوب، عادت های بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که نگران تربیت فرزندانشان هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۲۰۰
تومان