دانلود و خرید کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی محمد خانی چهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی اثر محمد خانی چهری

کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی

معرفی کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی

کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی نوشته محمد خانی چهری است. این کتاب را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است.

درباره کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی

این کتاب در هشت فصل نوشته شده است. فصل اول کبه سب وکار اینترنتی جهانی و فصل دوم به کسب و کار اینترنتی درایران، فصل سوم به کسب وکار برند‌های جهانی، فصل چهارم به مقررات عمومی، فصل پنجم به شبکه‌های اجتماعی، فصل ششم به اقتصاد دیجیتال، فصل هفتم به ارز- ارزدیجیتال-رمز ارز و فصل هشتم بورس و اینترنت می‌پردازد. 

کمتر کاربر نوپایی را می‌توان یافت که با ریز واژگانی چون هشتگ، چت استوری، ویس، لایک، فالو، اپ و ... دیگر کلید واژگان نوپدید آشنا نباشد کمتر کنشگری را می‌توان دید که افزارک‌هایی چون موبایل، تلفن هوشمند تبلت و لبتاپ و کامپیوتر را ندیده یا نداشته و اگر ندارد درحسرت نداشت آن رنج نبرده باشد. کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی واکاوی و بازپیکربندی آخرین داده‌ها و اطلاعات به روز شده نوشتاری دیجیتالی پیکره‌ای وگرافیکی تجارت الکترونیک و کسب وکار اینترنتی است. این کتاب به تمام صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتوانند راه‌های تجارت نوین را یاد بگیرند و کسب‌وکارشان را گسترش دهند. 

خواندن کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد کسب‌وکارشان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اقتصاد عصر دیجیتال و کسب و کار اینترنتی

نخستین کسب و کار‌های اینترنتی

شرکت‌های موسوم به «دات کام» در سال ۱۹۹۵ راه اندازی شد. در سال ۲۰۰۷ با رواج گوشی تلفن همراه هوشمند دگرگونی بسیار در صنعت فناوری داده‌ها رخ داد. با این حال کسب و کار در زیست بوم مجازی جدای از رکود در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ در سال ۲۰۱۰ بار دگر رواج یافت.

در سال ۲۰۱۱ میزان سرمایه‌گذاری تجارت الکترونیک در جهان پیرامون ۷ میلیارد دلار بود. این میزان در سال ۲۰۱۹ با رشد ۲۰.۷درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ به ۳.۵۳۵ تریلیون دلار افزایش یافت. بزرگ ترین بازار گاه کسب وکار اینترنتی از آن امریکا بود. دستاورد چین از این بازار در این سال در حوزه کسب وکار اینترنتی و تجارت الکترونیکی (B۲C) درآمدی پیرامون ۱۵۲۰ میلیارد دلار بود. سهم خرده‌فروشی چین از این درآمد پیرامون ۲۷ درصد گزارش شده. در نیم نگاه، این دو کشور نیمی از بازار ۱.۸ میلیارد دلاری برخط جهان را زیر پوشش داشتند. در راستای سال ۲۰۱۹، سهم خرده‌فروشی برخط از کل خرده‌فروشی درجهان به بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت (رشدی برابر ۲۰٪ نسبت به سال ۲۰۱۸). کشورهای پیشتاز: چین، آمریکا و انگلستان. از سوی دیگر حجم تجارت الکترونیکی(B۲B) درجهان پیرامون ۱۲.۲تریلیون دلار بود. سهم بازار آسیا و اقیانوسیه درحوزه تجارت الکترونیک و کسب وکار اینترنتی نیز بیش از ۸۰ درصد برآورد شده. ابر فروشگاه‌های اینترنتی چون آمازون، علی بابا نمونه‌های از این دست است.

مفاهیم و اصطلاحات

بازار

زیست بوم داد وستد وکسب وکار. کنشگران درگیر: * فروشنده * عمده فروش یا بنکدار * خرده فروش * دستفروش * دلال * خریدار * مشتری * مصرف کننده. * چانه‌زنی برای بهترین قیمت * استراتژی جاگیری در بازار * قطعه‌بندی بازار * سهم بازار * سرمایه‌گذاری خرد * کسب وکار خرد * بازار گاه.

بازار دوم: زیست بوم داد و ستد اوراق بهادار، بانک‌ها ومؤسسات مالی واعتباری، شرکت‌های بیمه، صندوق‌های بازنشستگی ودیگر.

بازار خاکستری: زیست بوم عرضه و پخش کالا به شیوه غیرمجاز، با یا بدون آگاهی کنشگران تولیدی، پخش و فروش جدای از روال رایج به هنجار.

بازار سیاه: اقتصاد زیرزمینی، اقتصاد سایه، بازار ناپیدا با گرد آوردی از دادوستدهای قانون ستیز و گاه فرا قانون و کژکارکرد و کنشی ناهنجار که زیر ساخت اقتصادی کشور و بازارهای قانونی و رسمی را به چالش می‌کشد. میان متغیرهایی چون پیدایش بازار سیاه، تورم، رکود اقتصادی، بیماری هلندی و بدرخداد‌هایی چون جنگ، قحطی وبیماری‌های واگیر و همه جاگیر، ضریب همبستگی و رگرسیون بسیارمعنا دار است.

نظرات کاربران

Amir
۱۴۰۱/۰۵/۲۹

این کتاب یا به صورت صحیح در طاقچه بارگزاری نشده، یا اینکه اگر کتاب همینه که واقعا نمی‌دونم چطوری این کتاب اصلا چاپ شده!😤 برخی از قسمت های کتاب که از گوگل ترنسلیت آورده شده و کلا هیچ انسجامی در مباحث

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۵۰
تومان