دانلود و خرید کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار امیرعلی رمدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار اثر امیرعلی رمدانی

کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار

معرفی کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار

کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار؛ از سری کتاب‌های کاربردی، انگیزشی، نگرشی نوشتهٔ امیرعلی رمدانی و امیرمحمد رمدانی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار

تمرکز بر مفاهیم توسعهٔ پایدار و درنظرگرفتن منافع نسل‌های آتی با اندکی تغییر و بهره‌گیری از متدها و روش‌های علمی در بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند اهداف موردنظر را محقق سازد. این کتاب با هدف توسعهٔ بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و خدماتی نگاشته شده است. تمام سعی کتاب بر این اصل استوار بود که از به‌کار بردن الفاظ حجیم و ثقیل پرهیز و بیشتر به کیفیت محتوا تاکید شود. با بهره‌گیری از چندین اصل بنیادین در هر بخش، می‌توان زمینه توسعه را فراهم کرد. در این مجموعه اصلی‌ترین زیرساخت‌ها و مولفه‌های مربوط به توسعهٔ بنگاه‌های اقتصادی در راستای توسعهٔ پایدار به‌صورت گام به گام ارائه شده که می‌تواند چراغ راهی در این مسیر باشد.

این کتاب ویژهٔ واحدهای صنعتی، کشاورزی، معدنی، پژوهشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز درمانی، مطب‌های پزشکی، دفاتر فنی، مهندسی، فروش، بیمه، فروشگاه‌ها، شرکت‌های واردکننده و صادرکننده و... است.

خواندن کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران و کارشناسان سازمان‌های دولتی و خصوصی مدیران و کارشناسان سازمان‌های تولیدی و خدماتی مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی، معدنی، پژوهشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز درمانی، مطب‌های پزشکی، دفاتر فنی، مهندسی، فروش، بیمه، فروشگاه‌ها، شرکت‌های واردکننده و صادرکننده پزشکی، آموزشی، کشاورزی و... فراگیران دوره‌های آموزشی تحقیق و توسعه دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته‌های صنایع و مدیریت کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه توسعه بنگاه‌های اقتصادی مناسب است.

بخشی از کتاب تحقیق و توسعه در راستای توسعه پایدار

در قرن حاضر بنگاه‌های اقتصادی با سرعت زیادی درحال تغییر و پیشرفت هستند و به تبع آن سطح رضایت مشتریان و سلایق بازارهای هدف نیز دستخوش تغییرات قرار گرفته است. دیگر در دنیای امروز مشتریان مانند گذشته، خواهان و خریدار هر محصولی نیستند و با دقت، تمام جوانب محصول موردنظر را بررسی می‌کنند و به بیان دیگر بشر امروز در گذر از یک دوران کهنه به دوران نو به‌سر می‌برد.

وجود «محصولات مشابه» با برندهای مختلف، قیمت‌های گوناگون و کیفیت‌های متفاوت این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا از بین چندین گزینه، بهترین محصول را طبق معیارها و سلایق خود انتخاب نمایند که این موضوع چالش بزرگی را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی به وجود آورده است.

مدیران بنگاه‌های اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه به‌منظور عرضه و ارائه محصولات نوین، سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را در راستای تغییرات محیطی برای تحقیقات توسعه‌ای انجام می‌دهند. مدیران این نکته را به خوبی می‌دانند که تغییرات، رکن جداناپذیر زندگی امروز است و همگام شدن با تغییرات از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهند.

به‌طور کلی موضوع تغییرات در بنگاه اقتصادی دارای دو جنبه است. تغییرات هم می‌تواند به‌عنوان فرصت مطرح گردد و هم برای برخی بنگاه‌های اقتصادی جنبه تهدید را داشته باشد. جنبه فرصت برای بنگاه‌هایی که از فضای جدید به‌وجود آمده نهایت بهره را می‌برند و با تجهیز خود به دانش روز دنیا در زمینه تکنولوژی، بهبود فضای محیط کار، مدیریت بهینه منابع، بهره‌گیری از نظام‌های کیفی و مدیریتی و... سبب ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود می‌شوند. از طرفی دیگر تغییرات تهدیدی است برای بنگاه‌هایی که از قطار توسعه باز مانده‌اند و آن را از دست داده و در نهایت محکوم به فنا می‌شوند.

از اولین فعالیت‌های توسعه‌ای بنگاه‌های اقتصادی می‌توان به شناسایی تغییرات محیط پیرامون اشاره کرد که اگر این مهم انجام نشود، هر روز مدیران شاهد افزایش فاصله بنگاه اقتصادی خود با مشتریان و بازارها خواهند بود. لزوم تحقیقات توسعه‌ای در شرایط فعلی از مهمترین اقداماتی است که بنگاه‌های اقتصادی باید مدنظر داشته باشند. تحقیق پیرامون محیط درونی و بیرونی بنگاه اقتصادی، تحلیل شرایط، بررسی روندها، نرخ‌ها، تعیین و تدوین شاخص‌های مربوطه سبب خواهد شد تا بازار و سلایق افراد و ذینفعان شناسایی و استراتژی‌های مطلوبی برای ادامه مسیر اتخاذ و اقدامات مناسبی صورت گیرد.



ضیافت به صرف گلوله
مجید قیصری
کلیله و دمنه به روایت فارسی کنونی (جلد اول)
شیما سید هندی
جنون قدرت و قدرت نامشروع
محمدرضا سرگلزایی
مدیریت و برنامه‌ریزی سفر
اصغر حیدری
برگزیده شعرها
احمد عبدالمعطی حجازی
دعا برای باران
سوزان تارکو
درآمدی بر جامعه شناسی ادبیات
فرهنگ ارشاد
روش‌های مقدماتی تحلیل جمعیت
شهلا کاظمی پور
چگونه می توان در دوران تفرقه از دیوانگی در امان ماند؟
الیف شافاک
اصول علم اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان)
مهدی تقوی
خنده امروز
نوئل کاورد
کاربرد آمار و نرم افزار SPSS در تحلیل داده‌ها
احمد غیاثوند
مبانی تاریخ اجتماعی ایران
عبدالله ساجدی
مجموعه سوالات ارتقاء تخصصی بیماری های عفونی و گرمسیری 1402
سولماز صفوی
گفتارهای شادان برزین
مرضیه بزرگمهر
روان‌شناسی و آموزش مهارت‌های زناشویی و بلوغ افراد نابینا
مریم اصغری
تحولات ساختاری در جامعه عشایری ایران
جلال یوسفی
آخر صف
محمود پوروهاب
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و روش‌ها (نسل سوم)
سمیه حسینی تکلیمی
dandelion
Parand Alavi
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان