دانلود و خرید کتاب اندیشه طوبی (۱) حمید پورعیسی چافجیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندیشه طوبی (۱) اثر حمید پورعیسی چافجیری

کتاب اندیشه طوبی (۱)

معرفی کتاب اندیشه طوبی (۱)

کتاب الکترونیکی «اندیشه طوبی (۱)» نوشتهٔ حمید پورعیسی چافجیری در نشر میراث ماندگار چاپ شده است. این کتاب به سلسله مباحث مبدا و معاد می‌پردازد و به‌عنوان منبع درس اندیشه اسلامی۱ استفاده می‌شود.

درباره کتاب اندیشه طوبی (۲)

خدا، انسان و جهان، سه محور اساسی اندیشه‌ی بشری است که در طول تاریخ و در همه جوامع، همواره پرسش های مهم، اساسی، اندیشه سوز و اندیشه ساز، درباره‌ی آن ها مطرح شده و می شود و تمام تلاش فکری بشر متوجه این سه کانون و یافتن پاسخ های درست و مناسب برای پرسش های مربوط به آن هاست .

کتاب اندیشه طوبی (۱) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به عنوان منبعی برای درس اندیشه اسلامی ۱ شناخته می‌شود.

بخشی از کتاب اندیشه طوبی (۱)

مسیحیت با دیدگاه ایمان گرایی، برای عقل حق مداخله قائل نیست. ایمان‌گرایی، موضعی است که اعتقاد دارد: عقل عینی، برای باور دینی نامناسب است و به تعبیری، آن دیدگاه، نظام‌های اعتقادی دینی را موضوع ارزیابی و سنجش عقلانی نمی‌داند. ایمان برای توجیه خود به عقل نیازی ندارد و تلاش برای اعمال و کاربرد مقولات عقلی برای دین، به طور کامل بیهوده است. ایمان، توجیه و معیار خاص خود را در باب ارزیابی درونی می‌آفریند. «ایمان‌گرایان برای تایید اعتقادات خود، به دلیل و برهان متوسل نمی‌شوند و اصلاً کوشش برای استدلالی کردن دین را کوششی ناروا می‌شمارند. در نظر آنان دین قلمرو عقل و کاوش‌های آن نیست، بلکه قلمرو دیگری است؛ مثلاً قلمرو عشق است یا قلمرو بازی ایمان است، یا قلمرو خطر کردن است یا چیزهایی از این قبیل. در نظر برخی از آنان، اگر شخص مؤمن در پی آن باشد که برای دین و ایمان خو قرینه و دلیلی دست و پاکند، به منزله آن است که عاشقی بخواهد عشق خود را به تایید دیگران برساند و اگر آنها تایید کردند که وی عاشق است، آن‌گاه عشق‌ورزی کند، وگرنه دست از عشق خود بشوید».  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان