دانلود و خرید کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام محمد آسیم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام اثر محمد آسیم

کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام

نویسنده:محمد آسیم
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام

کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام نوشته محمد آسیم  است. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است. این کتاب با استفاده از مدل مارکوف سوئیچینگ منتشر شده است.

درباره کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام

حباب قیمت يکی از مسائل پیش روی بازارهای سرمايه است که در مقاطع مختلف در بازارهای سرمايه رخ می‌دهد و با بروز و ريزش آن تغییرات زيادی در بازارهای سرمايه و وضعیت سرمايه‌گذاران اتفاق می‌افتد. اين تحقیق به بررسی رفتار سرمايه‌گذار قبل و بعد از حباب قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته است. ابتدا با استفاده از مدل حالت -فضا روش مارکوف سوئیچینگ به بررسی روند تشکیل حباب و ريزش آن در بورس اوراق بهادار تهران موردبررسی قرار گرفت که برای بررسی اين موضوع از سیستم حالت - فضا دو رژيمی مدل وو (۱۹۹۵) و کمپل و شیلر (۱۹۸۸) استفاده شده است که در يک حالت تشکیل حباب و در حالت ديگر ريزش حباب را در نظر می‌گیرد سپس در ادامه با استفاده از دو مدل رگرسیونی عوامل مؤثر بر رفتار سرمايه‌گذار بررسی شد. داده‌های مورد بررسی دوره فروردين ۱۳۹۰ تا شهريور ۱۲۹۷ و به شکل روزانه بوده است که از آرشیو سازمان بورس اوراق بهادار تهران استخراج شده است. 

خواندن کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه‌گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد و دانشجویان و فعالان این حوزه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب الگویی برای تبیین رفتار سرمایه گذاران قبل و بعد از حباب قیمت سهام

سرمايه‌گذاری يکی از مهم‌ترين‌های متغیرهای اقتصادی محسوب می‌شود که هم در بعد کلان و هم در بعد خرد در ادبیات نظری اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد. در بعد کلان انباشت سرمايه يکی از متغیرهای تعیین کننده رشد اقتصادی در آينده و تضمین کننده توسعه و ثبات اقتصادی است و در بعد خرد افراد و بنگاه‌ها همیشه با در نظر گرفتن اصل اقتصادی بیشینه‌سازی سود به دنبال حداکثرکردن سود خود با استفاده از منابع در دسترس خود و سرمايه‌گذاری آنها در جای درست و زمان درست می‌باشند. بازار سرمايه يکی از مراکز جذب سرمايه‌های خرد است که از سويی منابع را به سمت بعد کلان اقتصادی تجهیز می‌کند و از سوی ديگر در آن سرمايه‌گذاران خرد و کلان در اين بازار به سمت حداکثر کردن سود خود در اين بازار می‌باشند.

يکی از مؤلفه‌های مهم در اين بازار رفتار سرمايه‌گذاران در مقابل تغییرات در اين بازار است. يکی از مسائل مهم که در تشريح رفتار سرمايه‌گذاران کمک بسزايی می‌کند نوع واکنش سرمايه‌گذاران در اين بازار در مقابل حباب قیمتی است. در اين فصل کلیات تحقیق برای بررسی رفتار سرمايه‌گذاران در مقابل حباب قیمتی ارائه گرديده است. 

نظرات کاربران

عالی بود عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

خداقوت جناب آقای دکتر آسیم عزیز.محتوای کتاب جامع و کامل ،زبان بیان دقیق و صریح وروان...دست مریزاد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان