دانلود و خرید کتاب راه های درمان خودارضایی سیداکبر موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه های درمان خودارضایی اثر سیداکبر موسوی

کتاب راه های درمان خودارضایی

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۳.۱از ۲۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه های درمان خودارضایی

کتاب راه های درمان خودارضایی نوشتۀ سید اکبر موسوی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب راه های درمان خودارضایی

امروزه دردسترس‌بودن وسایل ارتباط‌جمعی نظیر ماهواره، اینترنت، بلوتوث، فیلم و سی‌دی‌های آن‌چنانی، و کتاب‌ها و داستان‌های غیراخلاقی، سن بلوغ را تا حدود زیادی جلو آورده است، به‌گونه‌ای که فرزندان امروز خیلی از مسائل جنسی را می‌دانند و حتی گاهی بعضی از جوانان، به‌خاطر فراهم نبودن شرائط ازدواج و عدم کنترل، مبتلا به بعضی گناهان کبیره شده‌اند. یکی از این گناهان بزرگ که عواقب بسیار بدی برای جسم و روح انسان دارد، گناه خودارضایی یا استمنا می‌باشد؛ لذا حقیر به‌خاطر پرسش و پاسخی که در مدارس و ارتباطی که با جوانان داشتم، متوجه این خطر برای عده‌ای از جوانان شدم، لذا تصمیم بر این گرفتم تا کتاب کوچکی دررابطه‌با این بلای خانمان‌سوز تهیه نمایم، تا ان‌شاءالله بتوانم قدم کوچکی در راه نجات این سرمایه‌های بزرگ بردارم - هرچند کتاب‌های سودمندی توسط بزرگان هم دراین‌رابطه نوشته شده است - باشد تا جوانان مبتلا، از عواقب جسمی و روحی این گناه کبیره آشنا و از دام آن نجات پیدا کنند.

خواندن کتاب راه های درمان خودارضایی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به روان‌شناسی عمومی می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

بخش‌هایی از کتاب راه های درمان خودارضایی

خودارضائی چیست؟

مجموعه رفتاری که بر اثر پردازش ذهنی از یک رابطه جنسی انجام شده و به یک ارگاسم مجازی منتهی می‌شود را خودارضایی می‌نامند.

استمناء و خود ارضایی از نگاه دانشمندان و محققان کانت در خصوص این عمل شوم، چنین می‌نویسد:

«هیچ چیز به اندازه کام‌گرفتن از خود (خودارضایی)، ذهن و جسم را ضعیف نمی‌کند و این نوع شهوت‌رانی با طبیعت (آدمی) به کلی مغایر است، (اما) نباید هم این موضوع از کودک (نوجوان و جوان) پنهان بماند، باید آن را با همه زشتی‌اش پیش روی وی قرار داده، و گفت بدین طرق از تولید مثل می‌افتد. باید به وی گوشزد کرد که این عادت زشت، بیش از هر چیز دیگری قدرت جسمی‌اش را نابود می‌کند؛ با این کار دچار پیری زودرس می‌شود، هوشش زیان فراوان می‌بیند...»

«کینزی» یکی دیگر از محققان که سالیان دراز به تحقیق درباره مسائل جنسی پرداخته، می‌نویسد:

«مشکل است تصور کرد چیزی بهتر از این عمل بتواند به طور مداوم به شخصیت فرد، لطمه بزند.»

وی در مورد زنان مبتلا، معتقد است:

«هیچ نوع فعالیت جنسی دیگر مثل این عمل ناراحتی و نگرانی خاطر زنان را فراهم نمی‌سازد.»

مشاهدات دکتر هوچین سون ثابت می‌کند: «عموم ناراحتی‌های مربوط به دستگاه تناسلی از آثار «استمنا» و ناراحتی‌های شبکیه چشم و مشیمیه از آن سرچشمه می‌گیرد»

نویسنده مزبور تصریح می‌کند: «اشخاصی که به این عادت مذموم مبتلا هستند به‌محض گرفتاری به یکی از بیماری‌های وخیم به‌آسانی نمی‌توانند گریبان خود را از چنگال مرگ نجات دهند.»

دکتر اسپایتک، متخصص برجسته کالبدشناسی امریکایی و رئیس جامعه عصب‌شناختی نیویورک در کتـاب خود با عنوان «انرژی خالق» اظهار می‌دارد که جنون‌های متفاوتی به‌واسطه خودارضایی و آزار و اذیت‌های جنسی پدید خواهد آمد، چرا که مایع مغزی ابتدا سرشار از لسیتـین است و سپس به‌واسطه انزال غیرمترقبه، از لسیتین خالی می‌شود. به همین دلیل ارگان‌ها به‌جای آن باید از سایر بافت‌ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

در هر بار انزال مردها چیزی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می‌دهند. واقعاً چه می‌شد اگر انسان‌ها می‌دانستند که چگونه می‌توانند این انرژی را به‌جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می‌شد

نظرات کاربران

Koiomi
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

این کتاب ضد علمی و دارای عقاید شخصی ست شدیدا تعصبی و نادقیق، نکاتی که به عنوان مطالب علمی مطرح شده اند سراسر از خطا و بی دقتی اند.

amirrezaa
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

بنظرم کتاب خوبیه ولی خب تو نمونش علمی بود بقیه کتاب از روایات و اینا استفاده شده بود.درسته روایت هم قانع کنندس ولی دوس داشتیم از یه جهت دیگه هم بیشتر بررسی بشه. در کل کتاب خوبیه جهت اگاه سازی و

- بیشتر
استورم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸

کتاب رو تا نصفه ها خوندم . نکته مثبت اشاره به نکات علمی و اگاه سازی به ساختار بدن و غدد جنسیه که خیلی خیلی نکته مثبتی هست. نکته منفی هم ایات و مذهب در رابطه با خود ارضایی هست که من

- بیشتر
NasiTan
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

کتاب پورنوگرافی و لذت های ممنوعه ی دکتر کامیار سنایی رو پیشنهاد میکنم.من نه این کتاب رو خوندم نه کتاب پورنوگرافی دکتر سنایی رو،چون نیازم نبود؛ولی خودیاری برای درمان وسواسش که مسئله ی من هست عااالی بود.

amirabbas
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

حیف پول و وقت که صرف خواندن همچین کتابی بشه واقعا ، اصلا توسعه نمیکنم.

Amin Janbozorgi
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

این کتاب رو من خریدم اما باز نمیشه میشه پیگیر بشید درستش کنید؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان