دانلود و خرید کتاب برج مراقبت فاطمه اسحاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برج مراقبت اثر فاطمه اسحاقی

کتاب برج مراقبت

انتشارات:مرکز نشر هاجر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برج مراقبت

کتاب برج مراقبت نوشتهٔ فاطمه اسحاقی است و مرکز نشر هاجر آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ مقابله با اسلام‌ستیزی؛ راهکارهای معرفتی، انگیزشی، عملی است.

درباره کتاب برج مراقبت

طبیعتا با آوردن نام اسلام، آموزه‌های آخرین دین الهی، شریعتی را که پیامبر اعظم به جهانیان عرضه داشت به ذهن خطور می‌کند. از زمان ظهور اسلام تاکنون ستیزه‌جویانی قصد ضربه به اسلام و پیروان این آیین را داشته‌اند. این ستیزه‌ها نیز در همه دوران‌ها وجود داشته ولی در هر زمان به شیوهٔ خاصی به اجرا درآمده است.

در حقیقت اسلام‌ستیزان زمانی با استفاده از قدرت، تهدید، خشونت، اقدامات عملی، اشغال کردن سرزمین‌های اسلامی و استفاده از جنگ‌های نظامی اسلام‌ستیزی می‌کردند. اما امروزه با بهره‌گیری از ترفندهای جدید مثل تلویزیون و ماهواره و...به خصوص با نحراف اندیشه‌ها و حقایق و با ایجاد نوعی هراس از اسلام به اسلا‌م‌ستیزی می‌پردازند و اهداف خود را دنبال می‌کنند. در این کتاب این موارد طرح و راهکارهای مقابله با آن مطرح می‌شود.

خواندن کتاب برج مراقبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام کسانی که می‌خواهند بدانند در حال حاضر باید به چه صورت از دین اسلام صیانت کنند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب برج مراقبت

یکی دیگر از راهکارهای مقابله با اسلام‌ستیزی معرفت‌افزایی نسبت به ارمغان‌های اسلام است. رهاوردهای اسلام چه برای پیروان آن و چه برای دیگر اقوام غیر قابل انکار است. در حقیقت اسلام آیینی است که به انسان سختگیری نمی‌کند و به رفع نیازمندی‌های واقعی و فطری انسان می‌پردازد. از این جهت برای همیشه زنده خواهد ماند. همچنین آثار نیکوی خود را به طور مساوی بر تمامی انسان‌ها و جوامع می‌بخشد و بزرگ و کوچک، دانا و نادان، مرد و زن، سفیدپوست و شرقی و غربی، بدون تفاوت می‌توانند از فواید و مزایای این آیین پاک برخوردار باشند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۸۰۰
تومان