دانلود و خرید کتاب پر کردن شکاف جی مک گرا ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پر کردن شکاف اثر جی مک گرا

کتاب پر کردن شکاف

نویسنده:جی مک گرا
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پر کردن شکاف

کتاب الکترونیکی «پر کردن شکاف» نوشتهٔ جی مک گرا با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی در نشر آسیم چاپ شده است. این کتاب راهکاری برای به هم نزدیک کردن والدین و نوجوان‌ها، اثری گیرا و ارزشمند است که برای از میان برداشتن معضل میان پدران و مادران و نوجوان‌های آن‌ها، راه‌حل‌های عملی فراهم آورده است.

درباره کتاب پر کردن شکاف

بیش از هر زمان دیگری داریم سقوط و از هم پاشیدگی خانوادگی را تجربه می کنیم. میزان بیماری، آسیب دیدگی و حتی مرگ در میان نوجوانها سر به فلک کشیده است. استعمال مواد مخدر و مصرف الکل در غرب به حد افراط رسیده است. خودکشی در نوجوانها، اقدامات خشونت آمیز و کسانی که در حوادث رانندگی کشته می شوند، زندگی شما، دوستان شما و همسایگانتان را تهدید می کند. نمی توانیم با گذاردن قانون از این مشکلات جلوگیری کنیم. این را هم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که مدارس یا آموزگاران و دبیران مسائلی را حل کنند که ریشه در روابط میان والدنوجوان دارد.

اما می توان مشکلات را از میان برداشت. اگر در قبال خود قبول مسئولیت کنید و مسئولیتی در قبال روابطتان در خانه بر عهده بگیرید، می توانید از بسیاری از مشکلات بکاهید. شما به یکدیگر احتیاج دارید. همه شما چیزهای مهمی دارید که می توانید آنها را به یکدیگر بدهید تا موفقیت یکدیگر را تضمین نمایید. با آموختن مطالبی که جِی پس از بررسیهای مختلف در این کتاب آموخته است، می توانید علم و اطلاع منحصر به فرد و کمیابی درباره مسائل امروز به دست آورید. از آن جهت می گویم منحصر به فرد و کمیاب زیرا این تقریبآ تنها کتابی است که یک جوان آن را به جای چند متخصص پیراهن پاره کرده به رشته تحریر درآورده است.

کتاب پر کردن شکاف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هم والدین و هم نوجوان‌های آن‌ها، می‌توانند با خواندن این کتاب مسئله بسیار بزرگی که نوجوان‌های امروزی را تهدید می‌کند، از میان بردارند. پر کردن شکاف شروع مهمی برای دور کردن نوجوان‌ها از آسیب‌هایی است که احتمالاً آن‌ها را تهدید می‌کند.

بخشی از کتاب  پر کردن شکاف

تعجبی ندارد که بسیاری از والدین می گویند کاش بچه ها کتاب راهنمایی می داشتند. من صرفآ دو سال است که دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته ام، اما بگذارید به این مطلب اشاره کنم که نوجوانها هم طالب همچو کتابی هستند: چگونه والدین خوب پرورش بدهیم. بچه ها به همان اندازه که برای پدر و مادرشان معما هستند، پدر و مادر هم برای بچه هایشان معما می باشند.

می دانم قبل از آنکه پدرم یک نوجوان بود، باز شکافی بین نسلها وجود داشت. اما حالا وضع به شکل دیگری است. حالا این شکاف بسیار بزرگ تر شده است. دیگر شکاف بر سر سبک آرایش مو، طرز لباس پوشیدن و یا سلیقه های موسیقیایی نیست. این روزها اغلب والدین به اندازه کافی نوجوانانشان را خوب نمی شناسند تا از سلیقه های آنها اطلاعی داشته باشند. نوجوانهایشان را نمی شناسند زیرا با هم صرف وقت نمی کنند. پدرها و مادرها، می توانید اوقات کیفی خود را به نزدیک ترین مرکز بازیافت ببرید و آن را در همان جا رها کنید. این چیزی که شما به آن اشاره دارید دیگر کار نمی کند. آیا می شنوید چه می گویم؟ دیگر کار نمی کند!

من می دانم در اتاق فرزند دلبندتان چه می گذرد. و اگر نمی خواهید بدانید، بگذارید به شما بگویم من می دانم وقتی نوجوانها بدون اینکه زمان معینی برای بازگشت به خانه داشته باشند، با کلید اتومبیل شما که به دستشان می رسد، به کجا می روند. می دانم آنها چگونه به پدر و مادرشان دروغ می گویند و بعد پشت سر به آنها می خندند. می دانم برای سرپیچی از دستور پدر و مادرتان به کدام سایتهای اینترنت می روند. می دانم آنها برای جبران خانه های خالی شان چه می کنند. می دانم پدران و مادران شما هم چه چیزهایی را باید بدانند. می دانم فرزندانتان برای اینکه زندگی شما را متلاشی کنند چه کاری انجام می دهند. کارشان آن قدرها جالب و هوشمندانه نیست. آنها خودشان را نابود می کنند.

پیامبر نامرسل؛ شرح کامل اسکندرنامه حکیم نظامی‌ گنجوی
نظامی گنجوی
«فــرهنــگ عشــــق: فارسی- انگلیسی و انگلیسی – فارسی»
کامران فانی
قرآن در شعر پارسی؛ جلد چهارم
امیراسماعیل آذر
قرآن در شعر پارسی؛ جلد سوم
امیراسماعیل آذر
قرآن در شعر پارسی؛ جلد دوم
امیراسماعیل آذر
ادبیات داستانی عامه
حسن ذوالفقاری
کتاب فروشی خانه به خانه
کارستن هن
از گلستان من ببر ورقی؛ هفت گفتار در آثار سعدی
حسن ذوالفقاری
چشیدن طعم وقت
محمدرضا شفیعی کدکنی
تراژدی جهان اسلام (جلد دوم)
محسن حسام مظاهری
نغمه‌ی عشاق
حسین الهی قمشه‌ای
گنجینه‌ی آشنا
حسین الهی قمشه‌ای
اسرارنامه؛ مجموعه آثار عطار جلد ۴
محمدرضا شفیعی‌ کدکنی
تأویل و تفسیر قرآن از نظر علامه سیدحیدر آملی؛ عارف نامدار شیعه قرن هشتم هجری
سیدحیدر آملی
موسیقی و ستایشگری
مهدی امین‌فروغی
در جدال با خویشتن
مهدی محبتی
نغمه چکاوک
زری سادات موسوی
اصول سیگنالینگ
علی عباسی
هشت‌گفتار درباره فلسفهٔ موسیقی (جلدچهارم)
داریوش صفوت
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان