دانلود و خرید کتاب خرد برای فارغ التحصیلان جان کلوین ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد برای فارغ التحصیلان اثر جان کلوین

کتاب خرد برای فارغ التحصیلان

معرفی کتاب خرد برای فارغ التحصیلان

کتاب خرد برای فارغ التحصیلان اثری از جان کلوین او. اونیه کاشی است که با ترجمه فاطمه بیاضیان سرکندی و بهزاد شوقی در اختیارتان قرار گرفته است. این کتاب راهبرد‌هایی را در اختیارمان قرار می‌دهد تا به این وسیله همیشه در راه پیشرفت باشیم. پیشرفت در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیتیم. 

درباره کتاب خرد برای فارغ التحصیلان

جان کلوین معتقد است که آنچه ما در زندگی می‌خواهیم به آن برسیم، یکبار موفق شدن برای همیشه و دستیابی به یک هدف آنهم به صورت یکبار برای همیشه نیست، بلکه قرار گرفتن در مسیر پیشرفت است که به ما حس زنده بودن و زندگی کردن می‌بخشد. 

با کمک کتاب خرد برای فارغ التحصیلان ما موفق می‌شویم بر شخصیت خود تسلط پیدا کنیم، به این ترتیب می‌توانیم ندای درونی خود را شناسایی کنیم، ندایی که ما را وارد مسیر شغلی پر سودی می‌کند که در آن موفق و تاثیرگذاریم. ما می‌توانیم به شخصیت و برند شغلی برجسته‌ای تبدیل شویم که به طور مقاومت‌ناپذیر اشتغال و آینده شغلی را جذب می‌کند اما در صورتی که بیاموزیم. ویژگی‌های اشتغال پذیری خود را تقویت کنیم.

این کتاب راهنمایی است برای ما تا یک رزومه و نامه‌ عملکرد شغلی برای یک رئیسمان بنویسیم و درخواست کار خود را موثرتر بیان کنیم. خرد برای فارغ التحصیلان نکات جذابی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم در مصاحبه‌ها خوش بدرخشیم و شغلی را که دوست داریم، به دست بیاوریم. علاوه بر این نویسنده کتاب به ما یاد می‌دهد چطور مهارت‌های کارآفرینانه‌ خود را بالا ببریم و بر سیستم‌های کسب و کار مسلط شویم به این ترتیب ایده‌های اولیه ما در یک جریان و یا کسب و کار درآمدزای پرسود قرار می‌گیرند.  

کتاب خرد برای فارغ التحصیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خرد برای فارغ التحصیلان، کتابی است برای تمام آن‌هایی که در آرزوی به دست آوردن شغل رویایی خود هستند.

درباره جان کلوین او. اونیه کاشی 

جان کلوین او. اونیه کاشی یک مدیر پیشگام واجد صلاحیت، ارائه دهنده‌ی راهبردهای عملکرد و تولید، نویسنده‌ نشریه، مربی با مجوز، سخنگوی همایش و مشاور راهنما در منابع جان کلوین است. در این کتاب جان کلوین خرد در زندگی، شغل و کسب و کار را به اشتراک می‌گذارد که سرچشمه‌ی آن در تجارب و شغل او به عنوان مربی LCB، توسعه دهنده سرمایه انسانی و مشاور مدیریت است.

بخشی از کتاب خرد برای فارغ التحصیلان

"خرد چیزی نیست جز آمادگی روح، یک ظرفیت، یک راز هنر تفکر، احساس کردن و تنفس کردن اندیشه‌های همبستگی در هر لحظه از زندگی." هرمان هسه چیزی درون ما وجود دارد که همیشه می‌خواهد برای بهتر بودن، برای داشتن پیروزی‌های بزرگ و برای برآورده کردن آرزوها و خواسته‌هایمان چیزها را بهتر کند. اجازه دهید با آن رو به رو شویم. شما از درون خودتان با خبر هستید از تنها چیزی که واقعا شما را خوشحال می‌کند. همین حالا و در پنج سال بیست سال بعد که می‌آید زمانی هست که شما می‌بینید زندگی‌تان در حال پیشرفت است. شما در حال دستیابی اهدافتان، نتیجه گرفتن و دستیابی به مقام‌های بالاتر که می‌خواهید هستید. شما تنها موفق نشده‌اید بلکه تاثیر گذار و با اهمیت شده‌اید. 

چیزی که من به مردم یاد می‌دهم این است:" به دست آوردن چیزها به شما خوشحالی حقیقی را نمی‌دهد بلکه پیشرفت و تکامل است که به شما شادی حقیقی را می‌دهد." زمانی که ما در یک زمینه معمولی پیشرفت می‌کنیم و از یک سطح از پیروزی به سطح بالاتر ارتقا پیدا می‌کنیم، ما حس زنده بودن می‌کنیم و این چیزیست که ما را خواهان رشد می‌کند. این "فارغ التحصیلی " است و همه‌ی افراد دانسته برای ایجاد پیشرفت تلاش می‌کنند. ایجاد نفوذ، پرورش اعتبار و کسب اهداف برجسته‌ی زندگی فارغ التحصیلی نام دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان