دانلود و خرید کتاب رازهایی که یک مادر موفق باید بداند هریت گلد هور لرنر ترجمه زهرا غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی که یک مادر موفق باید بداند اثر هریت گلد هور لرنر

کتاب رازهایی که یک مادر موفق باید بداند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازهایی که یک مادر موفق باید بداند

«رازهایی که یک مادر موفق باید بداند» نوشته دکتر هریت گلد هور لرنر( -۱۹۴۴) پزشک و نویسنده آمریکایی است. وی در این کتاب بر پایه تجربه شخصی خود به عنوان مادر و همچنین به پشتوانه دانش آکادمیک خود، پیشنهادهایی را به بانوان برای تصمیم مادر شدن و ارتباط روانی با این بخش از زندگی ارائه می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «من به هیچ زنی توصیه نمی‌کنم که اتفاقی و بدون فکر مادر شود. برای مادر شدن باید چیز‌های زیادی را در نظر گرفت. مثلاً اینکه جایگاه بچه در برنامه‌ی زندگی شما کجاست؟ و آیا برای تربیت او آمادگی دارید؟ مسلماً اگر قصد بچه‌دار شدن دارید مسایل زیادی هست که باید در موردش فکر کنید مثلاً اهداف بلند مدت و کوتاه مدت کاری شما چیست؟ بیشتر از همه دوست دارید کجا پول، استعداد و انرژی خود را صرف کنید؟ آیا در زندگی پشتوانه‌ای دارید؟ تصور می‌کنید با یک بچه، چه چیز‌هایی به‌دست می‌آورید و چه چیز‌هایی را از دست می‌دهید؟ آمادگی پذیرش مسئولیت بیشتر را دارید؟ هر کدام از شما چه مقدار وقت صرف بچه خواهید کرد؟ و سؤالات زیادی از این قبیل. لازمه‌ی بچه داشتن انعطاف نشان دادن بیشتر در مسایل مربوط به کودک است. باید مشتاق کودک‌تان باشید. شما نمی‌توانید مدتی این نوزاد کوچک را نگاه دارید و بعد اگر فکر کردید که این، بچه‌ای نیست که شما می‌خواستید او را دور بیندازید، پس شما با بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌تان مواجه هستید. علاوه بر این، غیر ممکن است که در تصمیم برای بچه‌دار شدن کاملاً منطقی باشیم، حالا فرقی نمی‌کند که تا چه حد این مسأله را دقیق بررسی کنیم. یک زن ممکن است به دلایل نامشخص و غیرمنطقی یک یا چندین بچه به دنیا بیاورد. ممکن است انگیزه‌اش به وجود آوردن کسی باشد که با او ژن‌های مشترکی داشته باشد یا حفظ نسل یا خشنود کردن مادرش یا تشکیل یک خانواده‌ی ایده‌آل.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۹۰۵۹۲
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

ایااین کتاب برای من که دارم مادرمیشم میخام یادبگیرم چجوری فرزندم وبزرگ کنم خوبه؟؟

A.Karimi
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

کتاب خیلی خوبی بود و ارزش خوندن داشت

ژان لاو ژان
۱۳۹۵/۰۶/۱۰

خانم هریت لرنر واقعا یکی از بهترین نویسنده هایی که کتابشو خوندم...کتاب قوانین زناشوییش واقعا عالیه به اونایی که در شرف تزدواج هستن توصیه میکنم..این کتابو هنوز نخوندم بخونم نظر میدم اما پیشاپیش میدونم عالیه

Nahid Usefzadeh
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

کتاب مفیدی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
فرزند شما چه دوساله باشد، چه بیست ساله، شما با مرور گذشته ممکن است از نقش مادری خود ناراحت باشید و فکر کنید که کارتان درست نبوده است. اگر جزو این دسته از مادران هستید، امیدوارم با خواندن این کتاب احساسات شگفت‌آور مختلفی که مادران تجربه می‌کنند را تأیید و تصدیق کنید و کمتر احساس گناه و اضطراب کرده و خود را سرزنش کنید.
Mohammad Ali Zareian
بیشتر درد و رنجی که ما مادران تحمل می‌کنیم، ناشی از این تفکر است که باید بچه‌های‌مان را کنترل کنیم. در حالی که خودمان را نمی‌توانیم کنترل کنیم.
Mohammad Ali Zareian
تجربه‌ی هر مادری دو جنبه دارد؛ یک جنبه‌ی جهانی و مشترک با دیگر مادران و دیگری مخصوص خود فرد.
Mohammad Ali Zareian

حجم

۱۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۱۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
۴۱,۳۰۰
تومان