دانلود و خرید کتاب اخلاق و قانون کلارتا هیوز ترجمه فرامرز نجاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق و قانون اثر کلارتا هیوز

کتاب اخلاق و قانون

معرفی کتاب اخلاق و قانون

کتاب الکترونیکی «اخلاق و قانون» نوشتهٔ کلارتا هیوز با ترجمهٔ فرامرز نجاری و محمدرضا پناهی بروجنی در انتشارات نمای علم چاپ شده است. برای اینکه بتوان به رهبران کمک کرد، دانشمندان و متخصصان باید از نظر اخلاقی و حقوقی کارآمد باشند. دستیابی به این اثربخشی می‌تواند از طریق آموزش و / یا آموزش اخلاق و الزامات قانونی محل کار به طور مداوم اتفاق بیفتد زیرا قوانین همیشه تنظیم می‌شوند یا قوانین جدید تدوین می‌شوند.

درباره کتاب اخلاق و قانون

این کتاب نقش متخصصان را در تصمیم‌گیری‌های اخلاقی و قانونی در محل کار بررسی خواهد کرد. بسیاری از تصمیمات محل کار ممکن است قانونی تلقی شود اما اخلاقی نیست یا بالعکس. تشخیص اینکه یک حادثه سیاست سازمانی است یا یک حکم قانونی می‌تواند باعث ایجاد سردرگمی در محل کار شود. سردرگمی و نگرانی‌های رقابتی در روند تصمیم‌گیری ممکن است باعث قطع رابطه اخلاقی کارکنان و انطباق با قانون شود. همچنین می‌تواند باعث عدم تصمیم‌گیری کارکنان در رابطه با تصمیم اخلاقی آنها یا عدم انطباق آنها با قانون شود یا خیر. انتظار می‌رود متخصصان با ادامه گفتگو در مورد صداقت، رشد فردی و توسعه ذهنیت‌های اخلاقی و حقوقی کارمندان و رهبران را تشویق کنند ‌۱۹۹۷؛ ۲۰۱۳. از آنجا که رفتار از ذهن سرچشمه می‌گیرد، طرز فکر بسیار مهم است 

کتاب اخلاق و قانون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه مندان به مطالعهٔ مباحث اخلاق به‌خصوص مدیران و تصمیم‌گیرندگانی که بیش از سایرین با هر دو مبحث قانون و اخلاقیات مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اخلاق و قانون

مسائل اخلاقی و حقوقی بر کلیه ابتکارات کارمندان سازمانی، به ویژه مسائل ساختاری، زیست محیطی و انتخاب تأثیر می‌گذارد. متخصصان باید با استفاده از تجزیه و تحلیل که فراتر از حوزه آموزش است، به حل مشکلات کمک کنند. آنها باید تجارت سازمان را با (اگر به عنوان مشاور فعالیت می‌کنند) یا در داخل فعالیت می‌کنند. آنها باید زمان لازم را برای درک همه حقایقی که مانع مشکلات عملکرد کارمندان و رهبران است، سرمایه‌گذاری کنند.

کلاردی (۲۰۱۴) تا چه حد عملکرد به عنوان مثال، مدیریت، درمان با شرکت‌کنندگان، عملکردهای تولید آموزش) را در مسائل حقوقی عمل زیر سوال برد و پیشنهاد کرد که نیاز به متخصصان برای دانستن بهترین روش‌های مربوط به منابع انسانی نظارت و اطمینان از انطباق با الزامات قانونی. برای رفع این نگرانی‌ها، متخصصان باید موارد اخلاقی و حقوقی را به عنوان یک اولویت بالاتر در چارچوب‌های شایستگی در نظر بگیرند (۲۰۰۸) در مدل صلاحیت ۲۰۱۳ (روتول، آرنسون و ناتون، ۲۰۱۳) موارد اخلاقی و حقوقی به طور خاص لیست نشده است اما این مسائل مربوط به هر یک از صلاحیت‌های اساسی و زمینه‌های تخصصی بیان شده در مدل است. این مدل شش شایستگی بنیادی را به شرح زیر ذکر کرده است: مهارت‌های تجاری، طرز فکر جهانی، دانش صنعت، مهارت‌های بین فردی، مهارت‌های شخصی و مهارت‌های فناوری. این مدل ده حوزه تخصص را شامل می‌شود: بهبود عملکرد، طراحی آموزشی، ارائه آموزش، فن‌آوری‌های یادگیری، ارزیابی تأثیر یادگیری، برنامه‌های یادگیری پیر شدن، مدیریت استعداد یکپارچه، مربیگری، مدیریت دانش و مدیریت تغییر.

متخصص در آموزش باید در این زمینه‌ها مهارت داشته باشد تا بتواند در صنعت آموزش اثربخشی داشته باشد (کارتر، ۲۰۱۶). جدول ۲.۱ منبعی را برای دانشمندان و متخصصان فراهم می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر 4746143
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

ترجمه افتضاح

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۲۴۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان