دانلود و خرید کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی اثر رابرت کیوساکی

کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

معرفی کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدودکننده مالی با عنوان فرعی درس‌های طلایی از یکی از موفق‌ترین کارآفرینان دنیا نوشتۀ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمۀ ابوالفضل طاهریان ریزی است. این کتاب را انتشارات طاهریان منتشر کرده است.

درباره کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

نگاه ما به پول، دارایی، ثروت، بدهی، ثروتمند و امور مالی تأثیر مستقیمی بر عملکرد ما دارد. در بعضی از موارد ما میراث‌دار این نگرش قدیمی و اشتباه هستیم و در بعضی مواقع خود دچار این مشکل می‌شویم.

خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع نقش تأثیرگذاری در ایجاد باورهای اشتباه در مورد پول بازی می‌کنند. اما با تمام این مسائل ما امروز قادریم که این الگوهای ذهنی اشتباه را ویران کرده و آنها را با رأی و نظر خود و به‌صورت هوشمندانه بازسازی کنیم. فقط باید اولین قدم را به قول دکتر مارتین لوتر کینگ، محکم برداریم.

این کتاب که ترجمه مقالات پراکنده از کارآفرینان مشهور کیم و رابرت کیوساکی است سعی دارد به شما کمک کند که هرچه سریع‌تر این گام ابتدایی را در شکستن باورهای نخ‌نما و اشتباه مالی بردارید. مطالعه این کتاب یک ساعت تمام زمان می‌برد ولی یک‌عمر شما را ممنون دار این نویسنده می‌کند. امیدواریم از مطالب کاربردی مطرح شده، استفاده کافی و وافی را برده و به کاستی‌های آن به دیده اغماض بنگرید.

خواندن کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدودکننده مالی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. او اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسنده ژاپنی - آمریکایی است و در خانواده‌ای تحصیل‌کرده و مرفه بزرگ شد. کیوساکی بعد از تمام کردن مقطع دبیرستان برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت و با عنوان افسری در سال ۱۹۶۹ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۴ با کیم کیوساکی ازدواج کرد.

او پس از تمام کردن دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش رفت. او برای مدت کوتاهی در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۷۷ بعد از تمام شدن جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کند. تولید کیف پول مردانه اولین تجربه رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او معروف شد و سود چندمیلیون‌دلاری را تجربه کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار موردتوجه مجلات مطرح مانند ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد.

نویسنده کتاب پرفروش جوان و پول‌دار بازنشسته شوید، بعد از اولین تجربه شکست خود تصمیم گرفت شانس خودش را این بار در تجارت خرده‌فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

بخش‌هایی از کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی

خلاصه تیم رمزنگاری

به طور خلاصه، تقریباً با تمام معیارهای ماه گذشته ما، به نظر می‌رسد که ما از بازار خرسی خارج شده‌ایم. اگر این معیارها را از نزدیک زیر نظر داشتید، زمانی که شاخص ترس و حرص ۹ بود، بهترین زمان برای خرید بود.

تبریک می‌گویم، شما به‌تازگی یکی از بدترین تغییرات در تاریخ رمزنگاری را پشت سر گذاشته‌اید. اکنون به یاد داشته باشید، این موارد هرچند سال یکبار اتفاق می‌افتد و نباید آنها را به‌عنوان یک اتفاق نادر تلقی کرد. یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد بازارهای خرسی بدانید این است که آنها را انتظار داشته باشید، شما باید بتوانید استراتژی خود را براین‌اساس برنامه‌ریزی کنید. با این اوصاف، به چرخه مثبت اخبار رمزنگاری خوشامدید و حالا می‌توانیم روندهای عمده‌ای را در این ماه مشاهده کنیم که می‌تواند منجر به انتقال بیشتر به جریان اصلی شود.

"اگر این معیارها را از نزدیک زیر نظر داشتید، زمانی که شاخص ترس و حرص ۹ بود، بهترین زمان برای خرید بود."

وقتی بقیه می‌ترسیدند، زمان خرید فرارسیده بود. شاید شما اعتقاد زیادی به بیت‌کوین و رمزنگاری داشتید، بنابراین نمی‌ترسیدید که دوباره بازگردد. شاید فقط می‌ترسیدید که آن را در قیمت پایین خریداری کنید. وقتی می‌توانستید دلار به دست آورید، ترس ازدست‌دادن سکه‌ها را داشتید.

این ترس بر اساس ترس و حرص است. من شاخصی برای اندازه‌گیری آن ندارم. به این هوش احساسی می‌گویند. آیا توانستید ترس و حرص خود را به‌اندازه‌ای کنترل کنید که از بازار خرسی رمزنگاری سود ببرید؟

نگران نباشید، همان‌طور که تیم من در بالا اعلام کرد:

"این موارد هرچند سال یکبار اتفاق می‌افتد و نباید به‌عنوان یک اتفاق نادر تلقی شود."

اکنون از لحاظ مالی تحصیل‌کرده و به‌صورت رمزنگاری تحصیل‌کرده باشید تا بتوانید از چرخه خرسی بعدی سود ببرید. دانش بهترین و احتمالاً تنها ابزار غلبه بر احساسات است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

راهنمای آموزگار تازه کار برای نیازهای آموزشی خاص
جانیس ورموت
یک باغ پر از گل
پیوند فرهادی
تندیس شکیبایی
سیدمحمدکاظم قزوینی
ویروس های ارتباط
ابراهیم میثاق
شهربانو و هفت داستان دیگر
یحیی کریمی
آشنایی با حیطه های درمان در روانشناسی بالینی (طرحی نوین جهت تحکیم خانواده ها)
مینا ذوالفقاری
ترجیحات تجاری و رفتار متفاوت برای کشورهای در حال توسعه
برنارد. ام. هوکمن
کلیات فلسفه
اصغر دادبه
رفتار اطلاعاتی (چکیده‌ی پژوهش‌ها در زمینه‌ی نیازهای اطلاعاتی، رفتار اطلاع‌جویی، رفتار اطلاع‌یابی و رفتار استفاده از اطلاعات)
پیمان کریمی
سیاست نامه
حسن بن علی نظام‌الملک
تفسیر سوره یاسین
گروه تدوین متون درسی
درس‌هایی که از «هفت سامورایی» آموختم
ریچارد دی پپرمن
جامع التواریخ؛ جلد دوم
رشیدالدین فضل‌الله‌همدانی
راهنمای جامع رفتارشناسی مراقبت، تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ
ویلیام ا. بروئت
از صفر تا مردمان دیگر
حمیدرضا حیدری‌نژاد
انار فکر می‌کنم
زهرا حدادی

نظرات کاربران

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

فردایی متفاوت با امروزی متفاوت آغاز می‌شود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تنها چیزی که در مورد سرمایه‌گذاری، به ویژه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌گویم، این است که ابتدا سرمایه‌گذاری را پیدا کنید، زیرا در این صورت یک امر ملموس است. در غیر این صورت، فقط حرف است. وقتی سرمایه‌گذاری را پیدا کردید، برای شما واقعی می‌شود. سپس می‌توانید نحوه پیدا کردن پول را بیابید
Mozhgan
ما هرگز از کارهایی که انجام داده‌ایم پشیمان نخواهیم شد، فقط به خاطر کارهایی که هرگز امتحان نکرده‌ایم افسوس می‌خوریم.
Mozhgan

حجم

۶۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۶۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان