دانلود و خرید کتاب بازاریابی موثر گرین فارل ترجمه سخاوت بهادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی موثر اثر گرین فارل

کتاب بازاریابی موثر

معرفی کتاب بازاریابی موثر

کتاب بازاریابی موثر نوشته گرین فارل است و با ترجمه سخاوت بهادری در انتشارات نمای علم منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید.

درباره کتاب بازاریابی موثر

 یک شکاف بزرگ در نحوه درک بازاریابی و چگونگی آن وجود دارد. برخی از مشاغل بازاریابی را هزینه ای گران قیمت می‌دانند بدون اینکه بازده مالی بالقوه را در صورت استفاده موثر درک کنند. برخی از خوانندگان ممکن است تجربه بازاریابی داشته‌باشند اما می‌خواهند دانش خود را تقویت کنند. بازاریان باتجربه با بسیاری از مطالب این کتاب آشنا خواهند بود، اما از مثال‌ها و راهنمایی‌هایی که ارائه می‌دهد، بهره‌مند خواهند شد. این به آنها کمک می‌کند تا موقعیت‌ها و رویکردها را متفاوت ببینند.

این کتاب بر اساس توصیه‌های عملی بیست سال تلاش نویسنده در صنعت بازاریابی، کار با شرکت‌های کوچک و متوسط و شرکت‌های بزرگ ملی و بین المللی است.

بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که در حالی که ممکن است محصول خود را از بیرون درک کنید، مشتری احتمالی ممکن است متوجه نشود. به احتمال زیاد، آنها نمی‌خواهند. آنها فقط علاقه‌مند هستند که چه کاری می‌تواند برای آنها مفید باشد و می‌دانند که از این خرید خوشحال خواهند شد. درک اینکه چرا مشتریان محصول شما را خریداری می‌کنند، و نه اینکه چرا فکر می‌کنید محصول شما را خریداری می‌کنند، کلیدی است. این کتاب می‌خواهد این نکته کلیدی را به شما یاد دهد.  

خواندن کتاب بازاریابی موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی موثر

اجازه دهید با لوگوی شما شروع کنیم. آیا تمی‌ز و جدید، واضح است؟ یا این روش قدیمی، کسل کننده و شاید کمی خسته کننده است؟ من توصیه نمی‌کنم که لوگوی خود را به طور کامل تغییر دهید یا یک لوگو جدید تهیه کنید، اما چند تغییر ظریف برای بهتر شدن ضرری ندارد. به لوگوی شرکت‌های دیگر- رهبران نگاه کنید. به شرکت‌های سایر کشورها نگاه کنید تا دید جدیدی به شما ارائه دهد. کمی تحقیق کنید. اگر در یک رویداد کراوات مشکی جایزه را قبول می‌کنید و لوگوی شما با نورهای روشن روی یک صفحه بزرگ قرار گرفته است، به آن افتخار می‌کنید؟ فکر می‌کنید تماشاگران تحت تأثیر قرار می‌گیرند؟ فکرش را بکنید. تیم خود را درگیر کنید. کمی‌بازخورد بگیرید. شخصاً بازخورد موثری نگیرید. اگر پیشنهاداتی برای تغییر لوگو، آگهی یا برچسب ارائه شده است، هرگز آزرده خاطر نشوید. این شخصی نیست-این کمک است. کمک را بپذیرید و پیش بروید وگرنه پیشرفت به سطح بعدی برای شما دشوار خواهد بود. از دیدگاه دیگر به مسائل نگاه کنید و با نگرش مثبت تغییرات مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

برچسب - برچسب چیست؟ به اصطلاح شعار است. برچسب یک عبارت جذاب است که تصویری از نام تجاری شما را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند. چند مثال:

بازیافت گرین استار - تنظیم استاندارد

تسکو - هرچند کمی کمک می‌کند.

تویوتا - بهترین خودروهای ساخته شده در جهان

مک دونالد - من آن را دوست دارم.

نایک - فقط انجامش بده.

می‌بلین - شاید او با آن متولد شده است. شاید می‌بلین باشه.

اینها همه شرکت‌های بزرگ هستند، برخی از آنها جهانی هستند، اما این بدان معنا نیست که کسب و کار شما نباید دارای یک برچسب باشد. اگر قبلاً انجام شده است، عالی است، اما مطمئن شوید که برای هدف مناسب است. اگر یک برچسب ندارید، یکی از آنها را دریافت کنید. من مطمئن هستم که شما اغلب از رویدادهای محلی حمایت می‌کنید یا تبلیغات عجیب اینجا و آنجا برای تیم‌های ورزشی محلی و موارد مشابه انجام می‌دهید. شاید بیشتر از این باشد. شاید لوگوی شما زیاد بیرون باشد. برچسب‌ها، برای من، مهمترین هستند. وقتی لوگوی شما به تنهایی ظاهر می‌شود. هنگام نمایش در آگهی، آنها چندان مهم نیستند، زیرا معمولاً می‌توانید بگویید چه چیزی فروخته می‌شود یا شرکت در مورد چیست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان