دانلود و خرید کتاب یه جور دیگه فکر کن راب ایستوی ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یه جور دیگه فکر کن اثر راب ایستوی

کتاب یه جور دیگه فکر کن

نویسنده:راب ایستوی
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یه جور دیگه فکر کن

کتاب یه جور دیگه فکر کن نوشته راب ایستوی با ترجمه مریم تقدیسی در نشر جیحون منتشر شده است. این کتاب به شما اجازه می‌دهد از جعبه ذهنتان خارج شوید. کتاب «یه جور دیگه فکر کن» اثر راب ایستوی افق‌های دیدتان را گسترش می‌دهد تا بتوانید حرفه جدیدی را که از مدت‌ها پیش در فکرش بودید، آغاز کنید. از روال زندگی روزمره خارج شوید و کمی هیجان وارد زندگی‌تان کنید. ایدهٔ خلاقانهٔ شما هرچه باشد، چه کوچک و چه بزرگ، امیدوارم خواندن این کتاب به شما الهام ببخشد تا راه جدیدی را تجربه کنید.

« وقتی آنچه را که هستم رها می‌کنم، به چیزی تبدیل می‌شوم که باید باشم ».

درباره کتاب یه جور دیگه فکر کن

شما در این کتاب شیوه‌های تفکر بکری را خواهید یافت که می‌توانند باعث غنای زندگیتان شوند. هدف شما هرچه باشد، ایده‌ها و روش‌های این کتاب به شما کمک میکند قوهٔ تخیلتان را آزاد کنید، بر مشکلات غلبه کنید و بلند پروزانه‌ترین رؤیاهای خور را بشناسید.

جامعه، مدرسه و در نهایت کار کردن، نقش مهمی در سرکوب کردن خلاقیت‌های ما دارند. به ما یاد می‌دهند از راه منطق پاسخ‌های صحیح را پیدا کنیم، ولی ما را از رسیدن به پاسخ‌هایی فراتر از مرزهای « عادی بودن » از طریق قوهٔ تخیل که اغلب هم نادرست از آب درمی‌آیند، بازمی‌دارند. اکثر ما این مسئله را در زندگی تجربه کرده‌ایم که ایده‌ای به ذهنمان خطور کرده و وقتی آن را با دیگران در میان گذاشته‌ایم به ما گفته‌اند، « نه، این فایده‌ای ندارد » یا « ما قبلاً امتحان کرده‌ایم ». بدتر از همه اینکه با توجه به زندگی‌های درهم و برهم ما در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از مردم احساس می‌کنند حتی اگر بخواهند هم وقت ندارند به عقب برگردند و خلاقانه‌تر زندگی کنند. امیدوارم این کتاب بتواند شما را متقاعد کند که پیدا کردن فضایی در میان برنامه‌های روزمره برای دنبال کردن رؤیاها و ایده‌های‌تان ارزش دارد. همچنین امیدوارم هم به شما اعتمادبه‌نفس بدهد و در ضمن راه‌هایی را برای یافتن استعدادهای‌تان در اختیار شما قرار دهد.

کتاب یه جور دیگه فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تغییراتی در زندگی روزانه‌شان به‌وجود آورند، پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب یه جور دیگه فکر کن

واقعیت این است که مسئله هرچه باشد، همیشه ایده‌های بسیاری برای آن وجود دارد و شما با پی بردن به این واقعیت گام مهمی را به سمت آزاد کردن حس خلاقیت‌تان برداشته‌اید. در ادامهٔ کتاب به راه‌های متعددی برای دست یافتن به این ایده‌ها اشاره شده است.

این فقط یک پاسخ احمقانه نیست

در بعضی از برنامه‌های معلومات عمومی در تلویزیون به شرکت‌کننده‌ها سؤالات چندگزینه‌ای می‌دهند. گاهی برای ساده‌تر کردن انتخاب، یکی از پاسخ‌ها به‌وضوح صحیح است، نادرست بودن یک یا دو تای دیگر با یک دقیقه فکر کردن مشخص می‌شود و پاسخ دیگر کاملاً احمقانه است. پاسخ اغلب آن‌قدر روشن است که توهینی به شعور شرکت‌کننده محسوب می‌شود. ولی گاهی احمقانه‌ترین پاسخ می‌تواند پاسخ صحیح باشد. برای مثال به این سؤال توجه کنید:

نام اولین سوپرمارکت سلف‌سرویس در امریکا چه بود:

سِیف‌وِی

سِیف بای

پیگلی ویگلی

در واقع اولین سوپرمارکت پیگلی ویگلی بود، که در سال ۱۹۱۶ تأسیس شد و در سراسر امریکای جنوبی و غربی و مرکزی شناخته‌شده بود. مؤسس آن گفته بود که این نام را دقیقاً به این دلیل انتخاب کرده بود که احمقانه به نظر می‌رسید. اولین بار که این نام را می‌شنوید دیگر محال است این نام یا این سوپرمارکت را فراموش کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۵۲۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان