دانلود و خرید کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱)

کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱) نوشته پگی پست و دیگران است. این کتاب کوتاه به شما اطلاعاتی درباره آداب رفتاری صحیح می‌دهد.

درباره کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱)

دنیا عوض شده است، ولی ضرورت رعایت آداب اجتماعی هرگز تغییر نمی‌کند. هجدهمین چاپ کتاب آداب اجتماعی امیلی پست آداب کلاسیک موضوعات جدیدی را مطرح می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور یک رئیس مؤدب و محترم باشید و بتوانید با آدم‌های دیگر رفتاری مناسب و انسانی داشته باشید.

خواندن کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱) را به چه کسان پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آداب اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وقتی فرد یا افرادی در خانه شما کار می کنند (۱)

رفتارهای یک رئیس خوب

مرتباً به خانه سر می‌زند، دستورات روشن می‌دهد، وسایلی را که توافق کرده تهیه می‌کند، متمدن است، سازنده انتقاد می‌کند، مدام از کارمند خود تقاضای اضافه‌کاری نمی‌کند و به موقع دستمزد او را پرداخت می‌کند.

دادن انعام و هدیه

کارمندان خانگی معمولاً از سوی کارفرما انعام قبول نمی‌کنند. راه صحیح برای قدردانی از کارشان افزایش دستمزد یا دادن پاداش است. مهمانان خانهٔ شما بدون مشورت با شما نباید به کارمندتان انعام بدهند، و تنها زمانی باید این کار را بکنند که خدماتی اضافه بر سازمان مانند شستن لباس مهمانان را انجام داده باشند

رسم است به کارمندان خانگی به مناسبت‌هایی مانند تولد، عید، یا بازنشستگی هدیه می‌دهند. این هدیه می‌تواند پول یا کارت خرید باشد ولی می‌توانید هدایایی خاص آن‌ها هم انتخاب کنید که نشان‌دهندهٔ علاقهٔ کارفرما به آن‌هاست. از دادن هدایای بسیار شخصی مانند لباس زیر یا عطر به آن‌ها خودداری کنید. هنگامی که پول به آن‌ها هدیه می‌دهید همراه آن یادداشت یا کارتی با دست‌خط خودتان خطاب به آن‌ها را هم اضافه کنید. در مورد دادن لباس یا وسایل خانهٔ دست‌دوم با احتیاط عمل کنید، چون برخی از آن‌ها نسبت به این کار حساس‌اند که این حساسیت قابل درک است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان