دانلود و خرید کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر رضا حسنوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر اثر رضا حسنوی

کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر

نویسنده:رضا حسنوی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر

کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر نوشته رضا حسنودی است. این کتاب را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است. 

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر

رشد روزافزون تکنولوژی کامپیوتر و قابلیت‌های کنترلی، محاسباتی، و گرافیکی آن موجب شده است تا این دستاورد حیرت‌انگیز بشری به عرصه طراحی و تولید قطعات صنعتی قدم بگذارد. استفاده از کامپیوتر در فرایندهای طراحی و تولید، «تکنولوژی طراحی و تولید به کمک کامپیوتر» نام دارد. هنگامی که قطعات دارای تنوع و پیچیدگی‌های هندسی بسیاری هستند و نمی‌توان برنامه ساخت آن‌ها را توسط ماشین CNC و به کمک دست انجام داد، کامپیوترها و نرم‌افزارهای کاربردی در هر دو مرحله طراحی و ساخت به کمک انسان می باشد.

برنامه‌ریزی فرایند ساخت، برنامه‌ریزی ملزومات مواد، کنترل کیفیت و تمامی مسایل مربوط به مدیریت خودکار تولید، با استفاده از این تکنولوژی به راحتی امکانپذیر است.

با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان رشته‌های مهندسی و مدیران صنعت کشور با تکنولوژی CAD / CAM و با توجه به کمبود کتاب‌های مناسب در حوزه این تکنولوژی رو به رشد و بهره‌ور این کتاب تهیه و تدوین شده است. 

خواندن کتاب مبانی تکنولوژی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان