دانلود و خرید کتاب راهبری نوآوری باز آنه سیگیسماند هاف ترجمه غلامرضا توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهبری نوآوری باز

کتاب راهبری نوآوری باز نوشتهٔ آنه سیگیسماند هاف و کاترین ام. موسلین با ترجمهٔ غلامرضا توکلی و مصطفی صفدر‌ی‌ رنجبر و یعقوب زاهدی در انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی چاپ شده است. نوآوری، به اختراع چیزی اطلاق می‌شود که بازار حاضر است برای آن پول بپردازد. به عبارت دیگر نوآوری، آوردن چیز جدیدی به بازار است.

درباره کتاب راهبری نوآوری باز

 به مدت چندین قرن، پنهانکاری و کنترل، از مهم‌ترین الزامات موفقیت در نوآوری به شمار می‌آمد. اما امروزه کسب‌وکارها یا باید در شبکه‌ای از همکاری‌ها به نوآوری باز بپردازند یا اینکه امیدی به پایداری کسب‌وکارشان نداشته باشند. پیشران‌های اصلی این الزام پارادایمی بسیارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

 افزایش تقاضا برای محصولات، خدمات و تجربیات امکان برقراری ارتباط سریع در زمان و فضا مقابله با افزایش رقابت در سطح جهانی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن عدم اطمینان‌های اقتصادی افزایش دسترسی به نیروی کار بین‌المللی.

کتاب راهبری نوآوری باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهبری نوآوری باز

نوآوری در زیمنس

 در بیان عبارت نوآوری باز، میتوان معانی مختلفی را از افراد مختلف برداشت کرد. حتی در حوزه پژوهشها دانشگاهی نیز نمیتوان درک مشترکی را از مفهوم نوآوری باز یافت. در زیمنس، به منظور تعیین ساختار تلاشهای صورت گرفته به منظور نوآوری، یک نقشه کلی مبنای عمل قرار میگیرد. محور X ها نشان دهنده فرآیند نوآوری از خلق ایده، انتخاب مفاهیم، توسعه روشی و ورود به بازار مراحل مشترک در تمامی فرآیندهای نوآوری است. محور Y ها نشان دهنده سطح باز بودن در این مراحل است؛ که میتواند کاملا در انحصار واحد کسب و کار خالصه شود و یا کاملا از افراد یا شرکتهای بیرونی به عنوان منبع باز دانش استفاده کند. به عنوان مثال، در زیمنس، نوآوری در طی فرآیندی بسته در درون واحد کسب و کار، یک بخش یا حتی بین بخشهای مختلف صورت میپذیرد. در سطحی بالاتر میتوان نوآوری را در یک یا چند زنجیره ارزش شامل مشتریان به وجود آورد. در نهایت، هر یک از کارکنان زیمنس نیز میتوانند با استفاده از منابع بیرونی دانش، فرآیند نوآوری را تکمیل سازند. همان گونه که در شکل - مشاهده میشود، بخشهای بازاریابی، فروش و پژوهش و توسعه در شرکت زیمنس، عموماً در درون مرزهای یک واحد کسب و کار مدیریت شده و به عنوان نمونه‌هایی از نوآوری بسته در نظر گرفته میشوند. نکته جالب این است که فعالیتهایی همچون اعطای امتیاز و مبادلات به عنوان نمونه‌هایی از نوآوری باز در نظر گرفته می‌شوند. در مجموع، زیمنس عملکرد موفقی در فعالیت‌های نوآورانه سنتی دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان