دانلود و خرید کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰ مهرداد شه‌شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰ اثر مهرداد شه‌شناس

کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰

کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰ نوشتۀ مهرداد شه‌شناس و روزیتا شه‌شناس است. مهرداد شه شناس این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب دربارۀ انتخاب دامنه، نصب و راه‌اندازی وب‌سایت، انتخاب هاست، معرفی ابزارهای امنیت و سئوی وب‌سایت است.

درباره کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰

کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰ به خوانندۀ خود می‌گوید که برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری، ابتدا باید ایده و برنامه‌ریزی خاصّ آن کسب‌وکار پیاده‌سازی شود. این‌گونه است که آن کسب‌وکار، سودده و درآمدزا خواهد شد و می‌تواند با حداقل ضرر راه‌اندازی شود. این ایده و برنامه‌ریزی در راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین یا اینترنتی نیز می‌بایست به‌درستی رعایت شود تا کسب‌وکار به‌شکلی موفق راه‌اندازی شود و درآمد خوبی داشته باشد.

در کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰، مراحل راه‌اندازی وب‌سایت یا کسب‌وکار آنلاین معرفی شده است تا خواننده بتواند مراحل کار را به‌درستی انجام دهد. همه یا بعضی از مراحل می‌توانند به‌وسیلۀ صاحب کسب‌وکار یا وب‌مستر وب‌سایت پیاده‌سازی شوند. بعضی از مراحل نیز ممکن است نیاز به تخصص بیشتری داشته باشند.

از انتخاب آدرس یا نام دامنه وب‌سایت تا سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت، مراحل مختلفی باید انجام شوند که در این کتاب آموزشی به معرفی آنها پرداخته شده است. دانستن این مراحل می‌تواند به انتخاب پیمانکار انجام پروژه کمک کند.

نخستین و یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی وب‌سایت برای هر کسب‌وکاری، انتخاب نام و دامنۀ وب‌سایت است.

خواندن کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر و کار با وب‌سایت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه اندازی وب سایت از ایده تا عمل ۱۴۰۰

«انتخاب هاست یا سرور میزبانی وب‌سایت خوب و با کیفیت مناسب، یکی از مهمترین بخش‌های راه‌اندازی وب‌سایت است اگر سایت شما از نظر طراحی و نرم‌افزاری خوب و بهینه باشد و هاست سایت شما کند یا مشکل‌دار باشد و قطع و وصل زیاد داشته باشد موتورهای جستجو، بازدیدکننده کمتری به سایت شما ارجاع می‌دهند، همچنین وقتی کاربران سایت چند بار با خطاهای مختلف سرور مواجه شوند، از سایت شما خارج می‌شوند. انتخاب نوع سیستم عامل و همچنین کنترل پنل هاست، بستگی به زبان و نحوه کدنویسی و کارایی وب‌سایت و عوامل دیگر دارد که توسط طراحان وب‌سایت یا مالکان وب‌سایت بررسی و انتخاب می‌گردند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان