دانلود و خرید کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها گیلیان برن ترجمه فرشید عبدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها اثر گیلیان برن

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها

معرفی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌‌ها نوشتهٔ گیلیان برن با ترجمهٔ فرشید عبدی و میلاد حاجی عبدالمجید در انتشارات پویش مدام چاپ شده است. این کتاب خودآموزی سرشار از ابزارها و تکنیک‌ها برای تقویت انرژی، انگیزه و اشتیاق شما در کار است. این کتاب برای پرمشغله‌هاست؛ کسانی که می‌گویند فرصت رسیدگی به مشکلات سلامتی و افزایش انرژی را نداریم.

درباره کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها

سلامت مفهومی گسترده است. سلامت روحی و جسمی موجب می‌شود ما بتوانیم بدون وقفه از انرژی‌مان استفاده کنیم، بیمار نباشیم، حس ناخوشی نداشته باشیم و حالمان خوب باشد. برای اینکه سلامتی‌مان حفظ شود نیازمند تغذیهٔ سالم، ورزش و آرامش ذهنی و روحی هستیم. اگر مدیر یا کارشناسی پرمشغله هستید و وقت سرخاراندن ندارید، به نشانه‌های از‌دست‌دادن سلامتی روح و جسم خود توجهی نمی‌کنید، اولویت‌های کاری‌تان به‌هم ریخته و سراسر زندگی‌تان پر شده از کارهای تمام‌نشده و استرس و نگرانی از سر و رویتان می‌بارد، دقیقاً زمان توقف و تأمل است. با خودتان خلوت کنید و ببینید نتیجهٔ این بی‌توجهی به مهم‌ترین سرمایه‌هایتان یعنی انرژی و سلامتی چیست. کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌‌ها همان کتابی است که در این مواقع به کمکتان می‌آید.

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع موفقیت و رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ ها

«برخورداری از سلامتی کامل و تناسب اندام اغلب اموری بدیهی تلقی می‌شوند – چند قدم ساده می‌تواند در حفظ یک زندگی شاد و سالم در آینده تفاوت واقعی ایجاد کند. این کتاب راهنما به شما توصیه‌های کاربردی و روشنی را که به راحتی قابل درک باشد، ارائه می‌دهد. با چند دقیقه مطالعه و پیگیری این کتاب، نیاز به ملاقات با پزشک را در آینده کاهش می‌دهید.»

دکتر استیون بورمن، مشاور ارشد پزشکی، رویال میل گروپ

«این کتاب به طرز شگفت‌آوری کامل و سرشار از توصیه‌های کاربردی است و برای هر کسی که می‌خواهد از سطوح بالای انرژی و احساس عالی برخوردار باشد، ارزشمند خواهد بود.»

کلایو لوئیس، مدیر عامل ایلومین تِرِینینگ

بدون انرژی نمی‌توانیم فعالیت‌های ذهنی و فکری انجام دهیم و انجام ندادن یا ضعیف انجام دادن وظایفمان منجر به مشکلات زیادی برای خود و سازمانمان می‌شود. پس می‌بایست برای تولید و حفظ مستمر انرژی‌مان، برنامه‌ریزی و سازماندهی داشته باشیم.

...

 داستان معروف فردی را که داشت با اره‌ٔ کُند چوب می‌برید، به یاد آورید. وقتی از او پرسیدند به جای اینکه این‌قدر روی خودت فشار بیاوری و عرق بریزی، چرا اره‌ات را تیز نمی‌کنی؟ گفت: مگر نمی‌بینی وقت ندارم! سرم خیلی شلوغ است. این کتاب برای تیز‌کردن ارهٔ ذهنی و جسمی از طریق افزایش انرژی و دستیابی به سلامت کامل است. شما ممکن است مدیرعامل یا مالک یک مجموعه باشید، مدیر فروش و یا کارشناس فروش باشید یا در بخش حسابداری و یا تولید کار کنید و یا اصلاً در یک محیط درمانی مشغول به کار باشید. همه این مشاغل در یک سمت مشترک هستند: همه پرمشغله هستند و وقتی برای رسیدگی به انرژی و سلامت خودشان ندارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان