دانلود و خرید کتاب تلفن ناآشنا سیدعبدالمجید حیرت سجادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تلفن ناآشنا اثر سیدعبدالمجید حیرت سجادی

کتاب تلفن ناآشنا

معرفی کتاب تلفن ناآشنا

کتاب الکترونیکی «تلفن ناآشنا» نوشتهٔ سیدعبدالمجید حیرت سجادی در انتشارات ندوی چاپ شده است. این کتاب با استناد به آیات و روایات و احادیث طریقهٔ درست زندگی زناشویی و حل تعارضات را به زوج‌ها آموزش می‌دهد.

درباره کتاب تلفن ناآشنا

این کتاب حاوی توصیه‌ها و راه‌کارهایی است برای زوج‌های جوان به منظور داشتن زندگی بهتر و زیباتر که با استناد به آیات و قرآن و مثال‌های مستند فراهم آمده است .سفارش‌های پدر به دخترش، چگونگی انتخاب همسر، رفتار زن و شوهر، سازگاری و مماشات، اراده خداوند، و عشق چیز دیگری است، از جمله موضوعات مطرح شده در کتاب هستند.

کتاب تلفن ناآشنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ زوج‌هایی که مایل هستند با بهره‌گیری از روش اسلام دربارهٔ زندگی مشترکشان دید متفاوتی پیدا کنند و اختلافات را به شیوه‌ای بهتر حل کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تلفن ناآشنا

جای شما سبز، به‌اتفاق خانم و دو داماد و نوه‌های عزیزم به پارک طالقانی رفته بودم، دختر دانشجویم به‌خاطر تکمیل پروژه دانشگاهش در منزل ماند. وقتی به منزل بازگشتیم، گفت: «بابا، آقایی تلفن کرد و شما را می‌خواست می‌گفت شما او را نمی‌شناسید. یکی از دانشجویان سابقتان شما را به او معرفی کرده و او می‌خواست با شما مشورتی داشته باشد. به او گفتم ساعت ۱۱ تماس بگیرد.» ساعت ۱۱ زنگ تلفن به صدا درآمد. گوشی را برداشتم و سلام کردم. همانی بود که دخترم گفته بود. پس از مختصر احوالپرسی، گفتم: «پسرم، در خدمت هستم.» گفت: «آقا، یک گرفتاری سخت خانوادگی مرا از پای درآورده ... درد دلم را برای یکی از دوستانم که درگذشته دانشجوی شما بوده، بیان کردم؛ گفت استاد من آقای سجادی همیشه در این‌گونه مسائل و معضلات علاوه بر تدریس درس‌های دانشگاهی، حلال مشکلات برادران و خواهران دانشجو بوده است. شماره‌تلفن شما را به من داد و سفارش کرد که با شما حتماً تماس بگیرم، مشکلم حل خواهد شد. ن حالا در این ساعت با شما تماس گرفته‌ام و می‌دانم مزاحم خواب و آرامش شما شده‌ام. آقا به خدا اگر عرصه برمن تنگ نشده بود این وقت شب شما را ناراحت نمی‌کردم.» گفتم: «پسرم، من برای شنیدن حرفهای شما آماده‌ام و نه‌تنها ناراحت نمی‌شوم که خودم را سعادتمند می‌دانم. اگر به لطف خدا بتوانم، «گره از کار فروبسته توبگشایم» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان