دانلود و خرید کتاب می توانی سخنران باشی امین‌الله سالارزهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب می توانی سخنران باشی

کتاب می توانی سخنران باشی نوشتۀ امین‌الله سالار زهی است. این کتاب را انتشارات ندوی در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است. در هر کار لازم است که با عده‌ای از مردم ارتباط برقرار کنید، لزوم ارتباط به‌خاطر اجتماعی بودن انسان است یعنی در سرشت انسان ارتباط‌گیری (حتی با یک نفر)، نهادینه شده است.

درباره کتاب می توانی سخنران باشی

درست صحبت‌کردن مهم‌ترین اساس برای برقراری یک ارتباط مؤثر است. علاقه شخصی و گاهی محیط کاری در دنیای امروزی ایجاب می‌کند که در جمع دوستان، در محیط کسب‌وکار و فضاهای اجتماعی، در جلسات اداری، همایش‌ها، میزگردها و کلاس‌ها صحبت کنید.

بسیاری سخن‌گفتن در جمع را دشوارترین کار می‌دانند. گاهی نمی‌توانند خواسته خود را بیان و یا از خودشان دفاع کنند. اما واقعیت این است که با سخن‌گفتن در جمع، می‌توانید پیامی را که مایلید دیگران آن را دریابند، به تعداد زیادی از مخاطبین برسانید. در واقع توانایی گفتار است که اعتبار و تأثیر شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد و موقعیت‌ها و چشم‌اندازهای جدید پیش‌روی شما قرار خواهد داد. فراموش نکنید که مخاطبین نخست قابلیت‌های شما رو محک می‌زنند و وقتی اعتماد آنان را جلب کردید، سخنانتان مؤثر خواهد بود. یک فروشنده حرفه‌ای باید بتواند در کنار معرفی محصول، اعتماد خریدار را جلب کند تا فروش خوبی نسبت به دیگران داشته باشد و او را مشتری همیشگی خود بکند.

خواندن کتاب می توانی سخنران باشی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب می توانی سخنران باشی برای افرادی که علاقه دارند با دیگران بیشتر ارتباط داشته باشند و بتوانند راحت‌تر صحبت کنند مناسب و کاربردی است.

بخش‌هایی از کتاب می توانی سخنران باشی

ترس

در زندگی عادی بسیاری از چیزها باعث می‌شود تا احساس ترس کنیم؛ و این ترس واکنشی و یا احساسی است که در پس اتفاقات به انسان دست می‌دهد. ترس از بیماری، مرگ، شکست، اخبار ناخوشایند، ارتفاع و شنا در آب‌های عمیق نمونه‌ای از ترس‌های انسان است و در این زمینه شما تنها نیستید. آنچه از آن می‌ترسید و چگونگی برخورد با آن در هر فرد متفاوت است اینکه بدانید چه چیزی و چرا باعث ترس شما می‌شود، می‌تواند اولین قدم برای حل مشکل باشد.

ترس از حرف‌زدن در مقابل جمع حتی در بسیاری از سخنرانان معروف هم وجود دارد اگر از آنان بپرسید حقیقت امر را برای شما می‌گویند. پس بدانید ترس هرگز به‌صورت کامل از بین نمی‌رود. بلکه ترس و اضطراب می‌تواند در ابتدای سخنرانی باشد و مدت کوتاهی دوام داشته باشد و بعد تمام شود. البته ممکن است این اضطراب برای فرد دیگری تا پایان سخنرانی طول بکشد. مهم است که در نظر بگیرید ترسیدن و هول شدن یکی از پیش آمدهای طبیعی است؛ اما تکرار، تمرین و تلاش، می‌تواند تسلط شما را بر سخنرانی افزایش دهد و ترس شما را به حداقل برساند.

برای بهبود مهارت‌های ارائه سخنرانی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید آرامش خود را حفظ کنید، به آنچه باید بگویید، اعتماد داشته باشید. وظیفه شما به‌عنوان سخنران این است که مخاطبتان را وادار و ترغیب کنید، به‌گونه‌ای که حرف‌های شما طرز تفکر، احساس و عملکردش را تغییر دهد. خوشبختانه تبدیل‌شدن به یک، سخنران مسلط و خوش‌بیان یک مهارت اکتسابی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان