دانلود و خرید کتاب شب امتحان عربی نهم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شب امتحان عربی نهم اثر بهروز حیدربکی

کتاب شب امتحان عربی نهم

گردآورنده:بهروز حیدربکی
امتیاز:
۴.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شب امتحان عربی نهم

کتاب شب امتحان عربی نهم که شامل امتحان، مشاوره و درسنامه است یکی از کتاب‌های انتشارات خیلی سبز برای دانش‌آموزان پایه متوسطه اول‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ است.

انتشارات خیلی سبز که فعالیت خود را از اوایل دهه هشتاد آغاز کرده است، امروز از نظر تعداد و کیفیت انتشار کتاب جایگاه ممتازی در بین ناشران کتاب‌های آموزشی و کمک‌‌آموزشی دارد. امروز خیلی سبز یک گروه بزرگ شده و کتاب‌های خیلی سبز را همه دانش‌آموزان می‌شناسند. در کتاب‌های خیلی سبز شما با تعداد زیادی نکات و سوالات چالشی روبه‌رو هستید تا خود و توانایی‌هایتان را محک بزنید.

درباره کتاب شب امتحان عربی نهم

کتاب شب امتحان عربی نهم از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است که به صورت زیر است:

۱ -آزمون‌های نوبت اول: آزمون‌های این بخش مربوط به مباحث نوبت اول است که خودش به دو قسمت تقسیم می‌شود:

الف) آزمون‌های طبقه‌بندی شده: آزمون‌های این بخش را فصل به فصل طبقه‌بندی کرده‌ایم، بنابراین شما به راحتی می‌توانید پس از خواندن هرفصل از درسنامه، تعدادی سؤال را بررسی کنید. حواستان باشد این آزمون‌ها هم، مثل یک آزمون کامل هستند. برای این آزمون‌ها در کنار سوالات نکات مشاوره‌ای نوشتیم. این نکات به شما در درس خواندن قبل از امتحان و پاسخ گویی به آزمون در زمان امتحان کمک می‌کنند.

ب) آزمون طبقه‌بندی نشده: آزمون این قسمت را طبقه بندی نکرده‌ایم تا دو آزمون نوبت اول مشابه آزمونی راکه معلمتان از شما خواهد گرفت، ببینید.

۲ -آزمون‌های نوبت دوم: آزمون‌های نوبت دوم ازکل کتاب و مطابق امتحان پایان سال طرح شده‌اند. این قسمت هم، خودش به ۲ بخش تقسیم می‌شود:

الف) آزمون‌های طبقه‌بندی شده: آزمون‌هایی را که برای نوبت دوم طرح شده‌اند هم طبقه‌بندی کرده‌ایم. با این کار باز هم می‌توانید پس از خواندن هر فصل تعدادی سؤال مرتبط را پاسخ دهید. این آزمون‌هاهم نکات مشاوره‌ای دارند.

ب) آزمون‌های طبقه‌بندی‌ نشده: آزمون‌هایاین بخش را طبقه‌بندی نکرده‌ایم؛ پس، در این بخش با آزمون نوبت دوم، ِمشابه آزمون پایان سال معلمتان مواجه خواهید شد.

۳-پاسخنامه تشریحی آزمون‌ها: درپاسخ تشریحی آزمون‌ها تمام آنچه را که شما باید در امتحان بنویسید تا نمره کامل کسب کنید، برایتان نوشته‌ایم.

۴ -درسنامه کامل شب امتحانی: این قسمت برگ برنده شما نسبت به کسانی است که این کتاب را نمی‌خوانند در این قسمت تمام آنچه را که شما برای گرفتن نمره عالی در امتحان نیاز دارید، آورده‌ایم، بخوانید و لذتش را ببرید.

خواندن کتاب شب امتحان عربی نهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانش‌آموزان پایه متوسطه اول

نظرات کاربران

سیاوش
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

من از مجموعه شب امتحان علوم رو خریداری کرده بودم مثل همیشه خیلی سبز مقام اول هست در کتاب‌های اموزشی به نظرم ارزشش رو داره.اینکه من نسخه چاپی این کتاب رو گرفتم.

علی عمورسولی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱

عالی است و پیشنهاد میکنم.

Armita Keyhani
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

کتاب های شب امتحان خیلی سبز خیلی خوبن همه درساردو کامل توضیح میده و کلی نمونه سوال داره

کاربر ۳۹۹۱۵۹۴
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

👎

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان