دانلود و خرید کتاب روانشناسی جنین محمدرضا بردیده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی جنین اثر محمدرضا بردیده

کتاب روانشناسی جنین

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روانشناسی جنین

کتاب روانشناسی جنین نوشته محمدرضا بردیده و صدف امامی‌خواه است. این کتاب به سلامت روانی جنین کمک می‌کند.

درباره کتاب روانشناسی جنین

دوران جنینی کوتاه اما سریع‌ترین و حساس‌ترین دوره رشد و تحول انسان است. سهل انگاری و مراقبت های این دوره می‌تواند کل گستره زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. علم پزشکی در طول تاریخ به دوره جنینی توجه ویژه‌ای داشته است و توانسته بسیاری از بیماری‌هایی که ریشه در این دوره دارد را شناسایی کند و در همین راستا مراقبت ها و بهداشت و سلامت این دوره را از دیدگاه خود مطرح کرده است.

علم روان‌شناسی نسبت به علم پزشکی جوان‌تر است و پژوهش‌های پزشکی قرن‌ها از پژوهش‌های روان‌شناسی علمی جلوتر است. در همین راستا توجه به سلامت روان از دوران جنینی را شاید بتوان علم جوانی به حساب آورد و کتاب روانشناسی جنین نیز در همین مورد می‌تواند جدید و قابل توجه باشد.

امروزه توجه به مولفه‌های روانی شامل امور ذهنی و امور عاطفی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است چرا که کیفیت زندگی بشر را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. و تمامی جوامع متمدن به سویی حرکت می‌کنند که زندگی انسان را از نظر کیفیت و سلامت ارتقا بخشد. زنان به محض اطلاع از بارداری سریع به فکر این می‌افتند که تحت نظر یک پزشک قرار گرفته و خدمات مراقبت و بهداشت پزشکی دوران بارداری را دریافت کنند. اما در جامعه ما به ندرت دیده می‌شود مادران مشاوره روان‌شناختی را نیز به این مهم اضافه کنند و یا به تعداد پزشکان روان‌شناسان حاذقی که مشاوره رشد و تحول روحی و روانی جنین باشند وجود ندارد.

در این راستا کتاب حاضر می‌تواند برای حفظ و ارتقاء سلامت روان جنین که به سلامت روان او در گستره زندگی بستگی دارد راهنمای خوبی باشد. همچنین برای دانشجویان رشته روان‌شناسی مخصوصا برای درس تحول روانی یا روان‌شناسی رشد مفید باشد. و در انتهای کتاب سعی شده است به صورت ضمیمه مقیاس نگرش والدین به جنین برای امور خود ارزشیابی و یا استفاده‌های پژوهشی قرار داده شود.

خواندن کتاب روانشناسی جنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان روان‌شناسی و زنان باردار پیشنهاد می‌کنیم. 



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه