دانلود و خرید کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت هارون پیریم ترجمه میثم کرمی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت اثر هارون پیریم

کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت

معرفی کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت

کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت نوشته هارون پیریم، عمر ترکی و بکیر سامی ییلباس است که با ترجمه میثم کرمی‌پور و رحمان نورمحمدی منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت

ما در قرن وابسته‌ای زندگی می‌کنیم که شبکه‌ها (به‌عنوان‌مثال، شبکه‌های اجتماعی) توجه بیشتر مردم در زندگی روزمره را به خود جلب می‌کنند. توییتر، فیس‌بوک و لینکدین در میان شرکت‌ها، مشهور است.

ما به راحتی می‌توانیم مشخص کنیم که موفقیت از درک اهمیت همکاری و شبکه علم می‌آید. در زمینه تولید، حتی اگر خود تولید به تنهایی بسیار موثر باشد، یک شرکت به سختی می‌تواند از طریق هزینه‌های بیشتر، با دیگران رقابت کند. در عوض، باید به تدارکات، کانال‌های توزیع، تسهیلات و تصمیمات موجودی به عنوان یک کل به منظور رقابت برای برآوردن نیازهای کیفیت بالای مشتریان در یک هزینه منطقی نگاه کرد (به عنوان مثال حداقل هزینه). مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکی از داغ‌ترین موضوعات دهه در این زمینه باقی‌مانده‌است. با این حال، طراحی زنجیره تامین و بهبود در هر منطقه زنجیره تامین، نیازمند یکپارچه سازی و تعامل برای توجیه این واقعیت است که قدرت یک زنجیره با توجه به ضعیف‌ترین حلقه آن مشخص می‌شود. سپس، به عنوان موافقت، نبوغ فردی می‌تواند نبوغ جمعی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این کتاب، گزاره‌هایی به‌اندازه کافی کوتاه در مورد موضوعات مدیریت زنجیره تأمین برای خوانندگان تازه‌کار و به‌اندازه کافی عمیق برای محققان در این زمینه را بیان می‌کند. این کتاب هر دو پارادایم مدیریت و بهینه‌سازی را معرفی می‌کند.

مباحث مدیریت شامل سازمان سطح استراتژیک و افراد مرتبط با برنامه‌ریزی است. مباحث بهینه‌سازی، مدل‌های بهینه‌سازی مهم برای زنجیره تأمین با موقعیت گسترده، تولید و مشکلات حمل‌ونقل را بررسی می‌کند. همچنین روش‌های حل مسئله موردبحث قرار می‌گیرد و نمونه‌هایی ارائه می‌شود. در نهایت هر فصل با اظهاراتی در مورد ایده‌های اصلی آن فصل به پایان می‌رسد.

این کتاب با مقدمه آغاز و در فصل دوم با مدیریت زنجیره تأمین ادامه می‌یابد. در این فصل، تصمیم‌گیری‌های کلیدی در مدیریت زنجیره تأمین، موردبحث قرار گرفته و عملیات برنامه‌ریزی برای آن در نظر گرفته می‌شود. فصل سوم، مدل‌های برنامه‌ریزی در زنجیره تأمین را معرفی می‌کند و فصل آخر در خصوص بهینه‌سازی در زنجیره تأمین است که مشکلات بهینه‌سازی و مدل‌ها از نظر حمل‌ونقل و موقعیت تأسیسات، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی در ساخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان