دانلود و خرید کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه مهدی عبادی جامخانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه اثر مهدی عبادی جامخانه

کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه

کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه نوشتهٔ مهدی عبادی جامخانه در انتشارات دانشگاه دامغان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه

 در این مجموعه تلاش شده است تا از جنبه‌ی اطمینان از کیفیت مصالح، آزمایش‌های مرتبط با هر کدام از مواد تشکیل دهنده‌ی بتن (آب، سیمان، سنگدانه، مواد افزدونی) مطابق با استانداردهای مختلف تشریح شوند. در این مجموعه سعی شده است تا گستره‌ی وسیعی از آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی بر روی اجزای بتن ارائه شوند. همچنین در ارتباط با بتن خودمتراکم، طیف وسیعی از آزمایش‌ها برای تعیین کارایی آن تشریح شده است. به عبارتی دو نوع بتن معمولی و ویژه که تفاوت آن‌ها در کارایی و مقاومت مشخصه آن‌ها است، مورد توجه قرار گرفته است.

کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب پیشرو، حاوی مطالبی است که برای دانشجویان مقطع کارشناسی در درس "تکنولوژی بتن و آزمایشگاه" بسیار مفید است. همچنین مطالب بسیاری که در آن گنجانده شده است، می‌تواند برای دانشجویان علاقمند به تحقیق در مقاطع تحصیلی تکمیلی، مفید واقع شود.

بخشی از کتاب آزمایش های مکانیکی و شیمیایی بتن های معمولی و ویژه

با توجّه به دردسترس بودن مصالح و اجزای بتنی، امروزه شاهد استفاده‌ی بیشتر از اجزای بتنی به صورت پیش‌ساخته و درجا در عملیات ساختمانی و صنعتی هستیم. از آنجائی‌که ماده‌ی بتن یک ماده‌ی مختلط است و از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود، پیچیدگی‌ها در این ماده نسبت به سایر مواد نظیر فولاد و الیاف‌های پلیمری بیشتر می‌شود. لذا شناخت و احاطه‌ی کافی نسبت به رفتار هر ماده به طور جداگانه و در قالب یک مجموعه بتنی امری ضروری است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان