دانلود و خرید کتاب مبانی رسانه های دیجیتال علیرضا رزازی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی رسانه های دیجیتال اثر علیرضا رزازی‌فر

کتاب مبانی رسانه های دیجیتال

معرفی کتاب مبانی رسانه های دیجیتال

کتاب مبانی رسانه های دیجیتال نوشتهٔ علیرضا رزازی‌فر و فاطمه صداقتی در انتشارات دانشگاه دامغان به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب مبانی رسانه های دیجیتال

این کتاب کوششی است در راه تبیین روشن‌تری از نظریاتی که مسیر و ساختار رسانه‌های جدید را آشکار می‌کنند. درعین حال این کتاب پژوهشی است که سعی دارد این نظریه‌ها را در عرصه رشد رسانه‌های دیجیتال در ایران راستی‌آزمایی نموده و چالش پیش‌رو برای گسترش رسانه‌های دیجیتال در ایران را از یک‌سو و قدرت تطابق هنجارهای پیشادیجیتال با این همه هجمه‌ها را از سوی دیگر تا حدودی بررسی نماید.

کتاب مبانی رسانه های دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های رسانه و فعالین این حوزه مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب مبانی رسانه های دیجیتال

۱.۳.۳ سینما

همچنان که گفتیم دوربین‌های دیجیتال در حقیقت رایانه‌های قابل‌حملی هستند که امکان فیلم‌برداری را که سابقاً تنها منحصر به متخصصان بود به‌صورت عمومی درآوردند. منوهای این دوربین‌ها به مرور زمان هرچه بیشتر برای کاربران آشناتر و کاربرپسندتر می‌شوند و این امکان را ایجاد می‌کنند که کارهایی را که متخصصان فیلم‌برداری پس از مدت‌ها تلاش و ممارست به آن دست می‌یافتند، به‌سادگی و با فشار یک دکمه برای نوآموزان قابل‌دسترسی شود. از تأثیرهای واسط جدید سینمای دیجیتال می‌توان به همگانی شدن آن اشاره کرد. اما از سویی این همگانی شدن به‌واسطهٔ سادگی واسط آن باعث می‌شود که نوآموختگان بدون دانش و هنر کافی دست به فیلم‌برداری بزنند و سطح هنری این رسانه‌ها را نازل کنند.

لازم به ذکر است که هنرهای مربوط به فیلم و تصویربرداری دو جنبهٔ مختلف دارند: جنبهٔ هنری و جنبهٔ اطلاعاتی، به عبارتی دیگر یک فیلم هم می‌تواند اطلاعاتی از یک موضوع خاص به ما ارائه دهد و هم می‌تواند از نظر هنری به رشد ذوق هنری فرد یاری رساند و یا همان اطلاعات را به‌صورت زیباتر عرضه کند. تأثیر واسط جدید بیشتر در کاربرد نخست تأثیرگذار بود.

۱.۳.۴ جهان مجازی و واسط

اگر فیلم «گزارش اقلیت» به کارگردانی اسپیلبرگ را دیده باشیم با مفهوم صفحه نمایش‌هایی که بخشی از فضا را اشغال کرده‌اند و کاربران درون آنها قرار می‌گیرند، آشنا شده‌ایم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان