دانلود و خرید کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی اثر دانیال حسینی

کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی

معرفی کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی

کتاب الکترونیکی نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی نوشتهٔ دانیال حسینی و رضا کریمی در انتشارات گچ چاپ شده است. این کتاب چهارمین جلد از مجموعه نردبان المپیاد شیمی با عنوان «ساختار اتم و خواص تناوبی» است.

درباره کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی

ساختار این کتاب شامل طبقه‌بندی سؤالات به‌روز از المپیادهای شیمی ایران، آمریکا، استرالیا، کانادا، سؤالات کنکور سراسری ارشد و کارشناسی است. استمرار در حل تمرین، ممارست در یادگیری و در نهایت کنجکاوی و عدم مرزبندی برای ذهن کلید موفقیت در فهم درس شیمی است. 

کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شرکت در المپیاد شیمی و دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نردبان المپیاد شیمی؛ ساختار اتم و خواص تناوبی

یکی دوساله که چند تا از بچه‌های پرانرژی المپیاد شیمی رو جمع کردم که خیلی وقته کتاب خوب تو بازار نیومده، حالا اینکه بچه‌های المپیادی دارن تنبل میشن، نباید المپیاد رو مثل کنکور کنیم، کاغذ گرون شده یا سود نوشتن کتاب المپیاد یک‌دهم کلاس رفتن نیست، دلیل نمی‌شه آخرین مجموعه‌ای که از سؤالات خوب نوشته شده برای ده - پونزده سال پیش باشه. بجنبید که باید دوباره تکونی به مغز بچه‌ها بدیم و قرار نیست تا ابد همون سؤالات تکراری رو حل کنن. جای شما خالی، این بچه‌ها هم یک‌جوری یاعلی گفتن که ده تا یاعلی شنیده شد! رضا و دانیال رفتن سراغ بخش‌های مفهومی و پایه‌ای، فاز اول (با اینکه خواص شدتی همهٔ گروه‌ها مثل هم نبود، اما اشتباهی همه را یک فاز فرض می‌کنیم.) هر چی سؤال به درد بخور تو دنیا بود، ریختن وسط، ترجمه کردند و پاسخ نوشتند. بعد سؤالات رو بریدند و گونی‌گونی طبقه‌بندی کردن. برای ادامه سؤال به سؤال از گونی بیرون کشیدن و یک جای خوب براش مشخص کردن. اینجا بود که دیدن ای دل غافل، چقدر از سؤالات همه جا تکرار شده! اون اضافی‌ها رو هم حذف کردند و آخرش کتابی ساخته شد که بعد از مطالعهٔ شیمی عمومی می‌تونه با یک شیب ملایم تمام دانش موردنیاز المپیادی و کنکوری را برای شما حلاجی کنه و یک جای محکم براشون بسازه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان