دانلود و خرید کتاب ترمودینامیک و سینتیک آیلین خداخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ترمودینامیک و سینتیک

کتاب ترمودینامیک و سینتیک نوشتهٔ آیلین خداخواه، امین یوسفی، رضا کریمی و مرتضی خلینا است. انتشارات گچ این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ترمودینامیک و سینتیک

در توضیح کتاب درسی ترمودینامیک و سینتیک آمده است که در مسیر المپیاد شیمی همیشه خلأ یک مجموعه سؤال کامل و موضوعی احساس می‌شده است؛ مجموعه‌ای که منابع مرحلهٔ یک را پوشش دهد، پلی به مرحلهٔ دوم باشد و حتی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به درس شیمی که دوست دارند در کنکور هم موفق باشند، مناسب باشد. سرانجام این مشکل با همت تیم آیریسک و انتشارات گچ، در مسیر برطرف‌شدن قرار گرفت. مجموعه‌ٔ «نردبان المپیاد شیمی» برای استفادهٔ دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان آماده شده تا یک‌بار برای همیشه خیال آن‌ها ما را از بابت درس شیمی راحت کند.

کتابی حاضر شامل ۲ مبحث ترمودینامیک و سینتیک است. در این کتاب سعی شده تا سؤالات گردآوری‌شده به‌ترتیب افزایش سختی چیده شوند و علمی‌ترین راه‌حل برای آن‌ها ارائه شود؛ پس اگر قصد دارید برای مرحلهٔ اول المپیاد آماده شوید، این کتاب از دست ندهید. اگر برای مرحلهٔ دوم المپیاد آماده می‌شوید و قبلاً این کتاب را نخوانده‌اید، پیشنهاد به شما این است که کتاب از دست ندهید و اگر روی درس شیمی در کنکور حساب کردید، روی کتاب ترمودینامیک و سینتیک حساب کنید.

برای انتخاب سؤالات این کتاب از کنکورهای ایران، المپیادهای مرحلهٔ اول و دوم ایران و کشورهای المپیادی معتبر مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و سؤالات آزمون‌های آزمایشی آیریسک استفاده شده است تا تمام موضوعات مرحلهٔ اول و دوم و همچنین کنکورهای ایران پوشش داده شود.

خواندن کتاب ترمودینامیک و سینتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم شیمی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان