دانلود و خرید کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین محمد خوشمرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین اثر محمد خوشمرام

کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین

معرفی کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین

کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین نوشته محمد خوشمرام و دیگران به شما یاد می‌دهد چگونه یک آموزشگاه آنلاین تاسیس کنید.

درباره کتاب راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین

با توجه به نرخ رشد استفاده از خدمات آنلاین در جهان و به تبع در کشورمان ایران از سال ۲۰۱۶ و ورود گوشی‌های هوشمند، اسمارت فون به زندگی بشری و نرخ استفاده از اینترنت کسب و کارها میل بیشتری به سمت آنلاین شدن و برخط بودن پیدا کردند. زیرا این مدل خدماتی و درآمدی هم به مشتری و هم به فروش بالاتر محصولات خود کمک قابل توجه می‌کرد. در ابتدای امر و شروع خدمات رسانی مدل کسب و کار نو پا بیشتر خدمات فروشگاهی یا محصولات فیزیکی ذائقه مشتری بود.

با شروع و همگیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و در پی آن در سال ۲۰۲۱، حوزه آنلاین هم در جهان و هم در کشورمان ایران مدلی را تجربه کرد که در آن تمام بسترهایی که به صورت حضوری باید در اختیار افراد (اغلب مشریان)، قرار گیرد را تبدیل به بستری غیرحضوری و آنلاین کرد. در این جا باید اشاره کرد که تا قبل از همگیری ویروس کرونا در ایران فرهنگ استفاده از حوزه آنلاین حتی در میان بسیاری از فرهیختگان ما باب نبود. طبق گزارش مرکز آمار ایران شیوع و همگیری ویروس کرونا کمک نمود تا حوزه آنلاین حدود ۱۵ الی ۱۸ سال ایران را به سمت جلو سوق دهد. یعنی قله‌ای که امروز در آن ایستاده‌ایم قرار بود ۱۸ سال دیگر فتح شود.

در این کتاب سعی شده با توجه به ورود ویروس کرونا و عدم تمایل افراد برای شرکت در کلاس‌های حضوری فرصتی به وجود آید تا استارت‌آپ‌ها و موسسه‌های آنلاین توسعه و رشد روزافزون داشته باشند. این کتاب با همت متخصصین در حوزه استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ با مدیریت محمدخوشمرام تهیه و تنظیم شده است.

خواندن کتاب  راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه کسب و کار اینترنتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ در حوزه آموزش آنلاین

بوم کسب و کار چیست ؟

بوم کسب وکار الگویی برای تدوین یک مدل کسب‌وکاری جدید یا ثبت مدل فعلی مورد استفاده در کسب‌وکار است. بوم مدل کسب‌وکار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند با ترسیم تعامل میان بخش‌های مختلف کسب‌وکار خود، فعالیت‌های خود را به شکلی هماهنگ به پیش ببرند.

بوم مدل کسب‌وکار ابتدا توسط الکساندر استروالدر طراحی شد. طبق تعریف استروالدر، مدل کسب و کار ابزاری مفهومی است که شامل مجموعه‌ای از عناصر و ارتباط آنها بوده و منطق شرکت جهت درآمدزایی را نشان می‌دهد. تعریف استروالدر و بوم مدل کسب‌وکار پیشنهادی وی، از توجه و استقبال قابل توجهی برخوردار شده است. به طوری که امروزه در اکثر شرکت‌های موفق جهان و رویدادهای استارتاپی از این بوم به عنوان تابلوی راهنمایی برای جهت دهی مسیر کسب و کار استفاده می‌کنند.

توضیح رسمی از مدل کسب‌وکار به صورت بلوک‌های تکمیل شدنی برای فعالیت‌هایش در نظر گرفته شده است. تعدادی مفاهیم متفاوت کسب‌وکار وجود دارد؛ کار و پایان‌نامه آستروالدر یک مدل مرجع براساس شباهت بین طیف وسیع مفاهیم مدل‌های کسب‌وکار ارائه کرد.

اپلیکیشن ترلو

به دو روش می‌توانیم بوم کسب و کار را بنویسیم. روش اول به صورت سنتی و نوشتن آن روی کاغذ با مداد است. از مداد به این جهت استفاده می‌کنیم که اگر خواستیم بوم را به روزرسانی و تغییر در آن ایجاد کنیم، بتوانیم به راحتی پاک کنیم و تغییرش دهیم. روش دوم استفاده از تکنولوژی برای نوشتن بوم کسب و کار است. در این روش خیلی شیک و همیشه در دسترس می‌توان اطلاعات را در اختیار داشت. یکی از اپلیکیشن‌ها برای نوشتن طرح کسب و کار استفاده از اپلیکیشن ترلو است که می‌توانید آن را از سایت دانلود کنید یا ترلو را در اپلیکشن پیدا کرده و نصب کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۸۰۰
تومان