دانلود و خرید کتاب اتفاقات کوچک روزمره سیما شوق‌ انگیز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتفاقات کوچک روزمره اثر سیما شوق‌ انگیز

کتاب اتفاقات کوچک روزمره

معرفی کتاب اتفاقات کوچک روزمره

کتاب اتفاقات کوچک روزمره نوشته سیما شوق‌انگیز اثری در زمینه موفقیت است که در انتشارات نظری به چاپ رسیده است. این کتاب درباره اهمیت اتفاقان روزمره در زندگی سخن می گوید.

درباره کتاب اتفاقات کوچک روزمره

در ذهن بیشتر ما موجودات خاکی همواره پرسش‌هایی برای شناخت بهتر شخصیت انسان‌ها و دنیای پیرامونمان پدید می‌آید و ما بر حسب عادت‌های پیشینه‌ی خود پاسخ‌هایمان را در افق‌های دور جستجو می‌نماییم.

غافل از این‌که راهکردهایی را که برای نیل به اهدافمان دنبالش هستیم در همین نزدیکی‌ها، یعنی در رفت و آمدها و معاشرت‌های روزمره ماست.کسب این مهارت چشمی بینا می خواهد و تفکری عمیق. بینا برای این‌که واقعیت‌ها را ببینیم و تنها به گوش‌هایمان اکتفا نکنیم، و تفکر برای این‌که توان تجزیه و تحلیل مورد مشاهده شده را داشته باشیم.

کتابی را که در دست دارید تجاربی است که نویسنده با استفاده از روش ذکر شده به رشته تحریر در درآورده تا ذهن شما و به ‌خصوص جوانان را که در ابتدای راه این زندگی به ‌ظاهر آرام امّا در باطن متلاطم هستند. برای موفقیت آماده کند. آیا می‌دانید ریشه‌ اکثر پیروزی‌هایی که نصیب افراد موفق می‌شود به خاطر هراسی است که از طعم تلخ شکست دارند؟ چرا که اکثر انسان‌ها به خاطر بیمی که از فراموش شدن‌ها، خوفی که از سرزنش‌ها، رعبی که از مطرح نبودن‌ها و واهمه‌ای که از تنهایی ها دارند تلاش دو چندان می‌کنند.

خواندن کتاب اتفاقات کوچک روزمره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب اتفاقات کوچک روزمره

به جرأت می توان گفت که اکثر مواقع شکوفایی استعداد های برتر مختص کسانی است که هدف خود را با اراده ی عظیمی به همراه ترس از مغلوب شدن طی می‌کنند و نه به علّت داشتن هوش و حواس استثنایی!عبرت به معنای پند و اندرز است، به این معنی که شخص تجربیات خود و دیگران را در زندگی خویش به‌کار گیرد.

بیشتر مواقع نفرت به‌وجود آمده از یک معضل، آنقدر فکر و ذهنمان را درگیر خود می‌نماید که فرصت عبرت‌آموزی را از ما سلب می‌کند و این کوتاهی، زنگ خطری است برای آینده خودمان چرا که ممکن است دوباره مرتکب همان اشتباهی بشویم که قبلا انجام داده‌ایم.

رعایت این مهم زمانی میسر خواهد شد که عقلی منطق‌پذیر و قلبی سخن‌پذیر داشته باشیم.میوه عبرت آموزی، مصونیت از لغزش هاست.

حضرت علی (علیه‌السلام)

وَهُوَ الَّذِی جَعَلَ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ خِلْفَةً لِمَنْ أَرَادَ أَنْ یَذَّکَّرَ أَوْ أَرَادَ شُکُورًا

و اوست که شب و روز را برای کسانی که می‌خواهند عبرت گیرند یا شکرگزاری کنند از پی هم قرار داد.

در مورد هر تصمیمی که می گیرید احتمال بدهید که ممکن است شکست هم بخورید سپس پیش‌بینی کنید که در آن صورت چه خواهید کرد.

برایان تریسی

اگر نخواهید بیشتر از ظرفیت های یک انسان معمولی تلاش کنید به موقعیت‌های بالا دست پیدا نمی‌کنید.

جی سی پنی

انسان ها فقط با دو اهرم به حرکت در می آیند: ترس و منفعت شخصی

ناپلئون‌ بناپارت

وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَیٰ وَأَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُرَیٰ

و این‌که برای انسان جز آن‌چه تلاش کرده [هیچ نصیب و بهره‌ای] نیست و این‌که تلاش او به زودی دیده خواهد شد.

سوره نجم، آیه ۳۹ و ۴۰

معمولا در طول روز ما شاهد گفت و گوهای متفاوتی بین خود و سایر افراد می‌باشیم و چون بیشتر تمرکزمان به تکرار مکرّر حرف‌ها و ظاهر قضایا می‌باشد غالبا قضاوت آنچنان صحیحی هم بر گفت و شنودهایمان نداریم.


نظرات کاربران

f
۱۴۰۲/۰۹/۲۹

نویسنده خیلی روان و سلیس و با زبانی گرم مطالب را بیان کرده اند خیلی آموزنده بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
زندگی عمر کردن نیست بلکه رشد کردن است، عمر کردن کاری است که از همه حیوانات برمی‌آید. اما رشد کردن هدف والای انسان است که عدّه معدودی می‌توانند ادعایش را داشته باشند. جورج برنانرد شو
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
با تغییر الگوهای فکری می توان احساس و عاطفه را تغییر داد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
خدا دوست نمی‌دارد که کسی به گفتار زشت صدا بلند کند مگر آن که ظلمی به او رسیده باشد، همانا که خدا شنوا و داناست. سوره نساء، آیه ۱۴۸
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
به یاد داشته باشید که هر گاه از دست کسی خشمگین و یا آشفته شدید، این، قوانین فردی شما است که ناآرام‌تان کرده است، نه رفتار طرف مقابل. آنتونی رابینز
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
رعایت نکردن قانون، فقیر و غنی نمی‌شناسد و از هر قشری به پا می‌خیزد چون ریشهٔ عاطفی و احساسی را دارا می‌باشد که والدین از دادن آن به فرزندانشان در زمان خود دریغ کرده‌اند.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
هنگامی که با افراد قانون‌شکن مواجه می‌شویم در اولین نظر چیزی که به فکرمان خطور می‌کند خوی خلاف کارانه آنان است و به یقین تصور می‌نماییم که باید از این گونه انسان‌ها دور باشیم چون نسبت به قوانین اجتماعی بی‌تفاوت بوده و دارای رفتارهای مضر و خطرناک می‌باشند. می‌توان گفت که عقل حکم درستی به بیننده می دهد ولی اگر کمی عمیق‌تر به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که این حرکات مشخصهٔ انسانهایی است که به موقع و در زمان درست در محیط خانواده دیده نشده اند، تعریف و تنبیه سنجیده‌ای نداشته اند و در واقع با شکستن قوانین موجود در اطرافشان اعلان موجودیت می‌نمایند که ما هستیم، ما هم وجود داریم.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
فرزندان را در رحم مادرانشان تربیت کنید. سوال شد این چگونه ممکن است ای رسول خدا؟ فرمودند: با آوردن و خوراندن غذای حلال. پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله)
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی امّا تقوای او کافی نیست؛ هر چه را که ممکن است بدست بیاورد، دوباره از دست خواهد داد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
وقتی از کسی متنفری، از چیزی درون او تنفر داری که بخشی از خودت است. چیزی که بخشی از ما نباشد آزارمان نمی‌دهد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
توانایی شما در به تعویق انداختن خوشی های کوتاه مدت، تعیین کننده میزان موفقیت و پیشرفت شما در دراز مدت است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷

حجم

۸۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان