دانلود و خرید کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی حامد ارجمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی اثر حامد ارجمند

کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی

معرفی کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی

کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی نوشته حامد ارجمند و دیگران است. این کتاب راهنمایی برا تمام فعالان حوزه منابع انسانی در یک پروژه ساختمانی است.

درباره کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی

امروزه اهمیّت بهره‌وری با توجّه به گسترش روز افزون سطح رقابت، پیچیدگی‌های فناوری، تنوع سلیقه ها، کمبود منابع وسرعت تبادل اطلاعات بر کسی پوشیده نیست. همچنین بهره‌وری و کارایی ارزشمندترین جایگاه را نزد مدیران دارد و همه در جست‌و‌جوی کارایی بیشتر و اثربخشی فزون‌تر هستند و تلاش‌های آنان در همین راستا شکل می‌گیرد، تا ثبات سازمان را در دنیای پر رقابت امروز تضمین کنند. بهره‌وری همواره سعی دارد آنچه را در حال حاضر موجود است، بهبود بخشد. در واقع بر این عقیده استوار است که انسان می‌تواند کارها را هر روز بهتر از روز پیش انجام دهد. علاوه بر آن، بهر‌ه‌وری مستلزم آن است که به طور پیوسته تلاش‌هایی در جهت انطباق فعالیّت‌های اقتصادی با شرایطی که به طور دائم در حال تغییر است، صورت پذیرد، در حقیقت بهره‌وری ایمان راسخ به پیشرفت انسان‌ها است. این کتاب سعی دارد به تمام فعالان حوزه عمران کمک کند دید بهتری به موضوع بهره‌وری منابع انسانی کسب و کارشان داشته باشند.

خواندن کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه ساختمان‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی

بهره‌وری، موضوعی است که طی دهه‌ی گذشته به طور فزاینده‌ای توجّه پژوهشگران را به خود جلب کرده است. در مفهوم کلّی، بهره‌وری رابطه‌ی بین محصول تولید شده توسط سیستم تولیدی یا خدماتی و نهاده ای است که برای محصول به کار می‌رود. همچنین بهره‌وری به عنوان استفاده‌ی کارا از منابع برای تولید کالا و خدمات تعریف می‌شود، و نیز می‌توان بهره‌وری را به صورت رابطه‌ی بین نتایج کار و طول زمان انجام آن، تعریف کرد(نصیری پور،۱۳۹۰).

از آنجا که بهبود بهره‌وری مساوی سود ببیشتر می‌باشد. پس حتی با اندک بهبودی که بهره‌وری در پروژه‌های ساختمانی مسکونی ایجاد می‌کند، می‌توان صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه و زمان رغم زد که این مسئله اهمیت تحقیق را می‌افزاید. در این تحقیق ما به ارزیابی بهره وری منابع انسانی در فاز اجرایی پروژه های ساختمانی (نمونه موردی پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر شیراز) می‌پردازیم.

در دنیای پر رقابت امروز بهره وری یکی از مولفه‌های اساسی و مهم برای تضمین موفقیت و سودآوری یک پروژه می باشد. بهره وری را می توان مستقیماً به میزان کاهش هزینه و یا افزایش سودآوری نسبت داد. از آنجا که همه پروژه‌ها ضمن حفظ کیفیت، کاهش هزینه‌ها و زمان اجرا مورد نظر می‌باشد، لذا با بهبود بهره‌وری می‌توان میزان سود آوری پروژه را تضمین کرد. علی رغم اهمیت بهره‌وری در پروژه‌ها، مفهوم آن با توجه به جهانی شدن و رقابت‌های فشرده در دهه‌های اخیر ببیشتر مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. این در حالی است که ما سود پروژه های خود را از تکنیک‌های اثبات شده مدیریت انتظار داریم. (Neumann et al, 2018). اما کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران به طور مناسب و کاملاً سیستماتیک با بهره‌وری آشنایی نداشته و از تاثیر آن بر پروژه ارزیابی درستی ندارند.

امروزه سرمایه اصلی پروژه‌های ساختمانی منابع انسانی است. برای دست یابی به اهداف پروژه و رسیدن به بهره‌وری معقول در پروژه‌ها لازم است که عوامل بهره ور در منابع انسانی شناسایی و مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند. از آنجا که بررسی عملکرد و یافتن عوامل موثر بر بهره‌وری در پروژه‌های ساختمانی امری مهم و ضروری است، پس بهتر است این وظیفه بر عهده مدیران پروژه‌ها قرارگیرد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان