دانلود و خرید کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال) مهدیه کشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال) اثر مهدیه کشانی

کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال)

معرفی کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال)

کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال) نوشته مهدیه کشانی و منیره عابدی است. این کتاب برای کودکان دوره ابتدایی منتشر شده است.

درباره کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال)

در دنیای امروز، پیشرفت علمی و موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. والدین مایل‌اند کودکانشان چیزهای زیادی بدانند و در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی موفق باشند. اما آن‌ها اغلب نمی‌دانند چگونه می‌توانند به کودکانشان کمک کنند. لذا به دنبال مدارس و کلاس‌هایی می‌گردند که روزانه ذهن کودکان را از اطلاعات مختلف انباشته سازند، اما این کافی نیست.

کودکان فقط نیاز ندارند بیشتر و بیشتر بدانند، بلکه در کنار آن و شاید بیشتر از آن، باید به ویژگی‌ها و توانمندی‌های اساسی مجهز شوند که در زندگی روزمره و برای دستیابی به موفقیت در همه عرصه‌ها بدان محتاج‌اند.

بازی‌ها، یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری کودکان و از جمله مؤثرترین راه‌های ارتباطی با آنان است. والدین از طریق بازی می‌توانند در محیطی دوستانه و ترغیب کننده وارد تعامل با کودکانشان شوند. در واقع بازی‌ها بهترین و خالص‌ترین فرصت‌ها برای بودن در کنار کودکان و خلق تجربه‌های مؤثر و ماندگار عاطفی و یادگیری برای آن‌ها است.

 کودکان در بازی‌ها خود واقعی‌شان را نشان می‌دهند، هیجاناتشان را برون‌ریزی می‌کنند و از حضور والدین در کنار خود لذت می‌برند. به علاوه، در جریان بازی‌ها، یادگیری به طور غیرمستقیم و لذت‌بخش‌تر و عمیق‌تری اتفاق می‌افتد و کودکان می‌توانند کاربردی‌ترین مهارت‌ها، اطلاعات، ویژگی‌ها و نگرش‌ها را در بازی به دست آورند.

کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال) به والدین و مربیان و معلمان کمک می‌کند بتوانند مضامین دینی را به بهترین شکل به کودکان آموزش دهند.

خواندن کتاب بازی های آموزشی برای انتقال مضامین دینی، جلد دوم (۸ تا ۱۴ سال) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و معلمانی که با کودکان ۸ تا ۱۴ سال سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان