دانلود و خرید کتاب کلاغ آبی وحید رسولیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاغ آبی اثر وحید رسولیان

کتاب کلاغ آبی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلاغ آبی

کتاب کلاغ آبی اثر وحید رسولیان کتابی در زمینه آموزش طراحی و نقاشی رنگ و روغن است که در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است

 درباره کتاب کلاغ آبی

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند در نقاشی رنگ و روغن پیشرفت کنند و پاسخ تمام پرسش‌های خود را در این زمینه بگیرند مناسب است. همچنین معلمین در آموزشگاه‌ها و اساتید در دانشگاه‌ها هم می‌توانند برای آموزش به هنرجویان خود از این کتاب استفاده کنند.

 خواندن کتاب کلاغ آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان بهفراگیری نقاشی رنگ روغن مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب کلاغ آبی

وقتی نقاشی را شروع کردم، پیش از آن هیچ تجربه‌ای نداشتم و شاید هم استعداد نقاشی داشتم، ولی خودم خبر نداشتم. چون من اول رفتم سراغ خط؛ از کودکی خودم تمرین خط می‌کردم و جالب است که وقتی پیش استاد خط رفتم و یک تست دادم، گفت: «دست به قلمت خوبه، چند ماه تمرین کنی، استاد میشی».

پیش خودم فکر کردم «خب چند ماه که چیزی نیست» و همین که سرم را چرخاندم که چند تابلوی خط استاد را ببینم چشمم خورد به تابلوهای نقاشی. بعد پرسیدم: «نقاشی چقدر زمان می‌برد؟» استاد گفت: «نقاشی زیاد زمان می‌برد.»

من از نقاشی خیلی خوشم آمد، بعد فکرم درگیر شد و تصمیم گرفتم نقاشی را ادامه دهم. با خودم فکر می‌کردم حالا خط را هر زمان شد دو سه ماه تمرین می‌کنم. همان‌جا تصمیم گرفتم که نقاشی را پیگیری کنم و اول دنبال کلاس‌های طراحی رفتم و در کتابخانه‌ها دنبال کتاب‌های طراحی می‌گشتم و می‌خریدم و تمرین می‌کردم، کتاب‌هایی که هنوز هم دارم. چند سالی تمرین طراحی کردم و اساتید و کلاس‌های مختلف را تجربه کردم. سپس شروع کردم به کلاس‌های نقاشی رنگ‌ و روغن.

دوست دارم یک راز را برایتان فاش کنم. یکی از دلایلی که من عاشق نقاشی شده و همچنان عاشق نقاشی هستم تابلوهای رنگ‌ و روغن بود و خدا را شکر حدود 6 سال کلاس و آموزشگاه رفتم و چهار سال دانشگاه خواندم.

یکی دیگر از اتفاق‌های خیلی مهمی که در دنیای نقاشی‌های من افتاد، محبت مردم و دوستان و آشنایان بود. این‌قدر نقاشی‌های من را دوست داشتند و تعریف می‌کردند و می‌خریدند که حد نداشت. شاید باورتان نشود، در حدود چهار سال که به‌ صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشیدم، بیش از ۴۰۰ نسخه از نقاشی‌هایم را فروختم و این امر باعث شد که من این رشته را به ‌صورت دانشگاهی نیز ادامه دهم. دوره کارشناسی را با موفقیت به پایان رساندم و اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد هستم. در این مدت یک کتاب با موضوع خلاقیت نوشته‌ام که پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را مطالعه کنید. نام این کتاب «خلاقیت و گنج درون» نام دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۹۲۸۹۹
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

سلام ،هنر نقاشی رنگ روغن بسیار زیباست ولی برای اینکه بتوانیم به زیبایی نقاشی رنگ روغن را یاد بگیریم و اجرا کنیم باید سالها زمان بگذاریم و تمرین کنیم و تجربه کسب کنیم ،و از آنجایی که تجربیاتی در خصوص

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۸۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۷۶۰
تومان