دانلود و خرید کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی ترجمه محمدرضا زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی اثر محمدرضا زارع

کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی

معرفی کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی

کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی نوشته محمدرضا زارع و سیدمعین امیری یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته عمران این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی

همواره توسعه، بازسازی و نوسازی خطوط لوله جزو برنامه‌های اصلی دولت‌ها برای افزایش رضایتمندی کاربران محسوب می‌شوند. در حال حاضر، برای احداث، بازسازی و نوسازی خطوط لوله در کشور از روش‌های حفاری روباز استفاده می‌شود که این روش‌ها، به دلیل حجم زیاد عملیات خاکی و اجرایی، خسارات غیرمستقیم و اجتماعی متعدد و غیرقابل‌تصوری به جامعه وارد می‌کنند. روش متلاشی کردن لوله (انهدام لوله) یکی از متداول‌ترین روش‌های نوسازی خطوط لوله در جهان است. در این روش بدون حفاری روباز، لوله جدید جایگزین لوله قدیمی شده و در جریان این فرآیند لوله قدیمی متلاشی می‌گردد. 

خواندن کتاب نوسازی خطوط لوله به کمک انهدام لوله قدیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران اجرا و بازسازی خطوط لوله زیرزمینی به‌منظور بهره‌برداری توصیه می‌گردد. همچنین مطالعۀ این کتاب به تمامی کارشناسان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقه‌مندان به روش‌های نوین اجرایی توصیه می‌شود.






نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۲۰۰
تومان