دانلود و خرید کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده بهمن شوانی محمودآباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده اثر بهمن شوانی محمودآباد

کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده

معرفی کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده

وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده کتابی در زمینه روان‌شناسی خانواده و ازدواج نوشته بهمن شوانی محمودآباد است.

درباره کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده

خانواده به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌اش در حیات انسان‌ها از دیرباز مورد توجه اندیشمندان بوده و با رویکردهای دینی، اخلاقی، فلسفی و حقوقی مورد مطالعه قرار گرفته است. از زمان پیدایش و گسترش علوم جدید نیز شاهد بررسی‌های تاریخی، مردم شناسی، روان شناختی و به ویژه جامعه شناسی در موضوع خانواده هستیم. جامعه شناسان، کارکردهای گسترده‌ای را برای نهاد خانواده بر می‌شمرند ؛ تنظیم رفتار جنسی، تولید مثل، حمایت و مراقبت، جامعه‌پذیری، عاطفه و همراهی، تأمین پایگاه اجتماعی برای افراد خانواده، کنترل اجتماعی شامل کنترل همسران و فرزندان، کارکردهای اقتصادی و تداوم نابرابری‌های جنسی، ازجمله این کارکردها است. برخی از این کارکردها از سوی دین اسلام نیز مورد تأیید قرار گرفته و در مواردی تکمیل شده است. ازآنجاکه خانواده چه به صورت گسترده و چه به صورت هسته‌ای عمری به قدمت تاریخ بشر داشته و از نیاز طبیعی انسان نشئت گرفته است، درنتیجه می‌تواند با حداقلی از کارکردها نیز پابرجا بماند. بر این اساس هر دو رویکرد جامعه‌شناسی و دینی به نوعی به کارکرد حداقلی برای بقای خانواده و کارکرد حداکثری برای توصیف بیشترین کارایی آن می‌پردازند.

 وفاداری و سازگاری زوجین یکی از عواملی است که نقش مهمی در تحکیم خانواده و رشد آن دارد. کتاب حاضر این دو موضوع مهم و نقششان را در تحکیم و تعالی خانواده بررسی کرده و خانواده آزمانی از نظر قران کریم و تعالیم اسلامی را معرفی کرده است.

 خواندن کتاب وفاداری و سازگاری زوجین و نقش آن در تحکیم و تعالی خانواده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی زوج‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
۶,۲۵۰
۵۰%
تومان