دانلود و خرید کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی سارا مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی اثر سارا مقدم

کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

معرفی کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی نوشتهٔ سارا مقدم در انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است. هدف از نوشتن این کتاب آموزش تکنیک‌های مهم درس‌خواندن مؤثر و کارآمد می‌باشد که نتیجه ۷ سال تجربه کاری، مشاورهٔ تحصیلی نویسنده می‌باشد. درس‌خواندن هنر است و مثل هر هنر دیگری باید روش‌های آن را یاد بگیرید. دانش‌آموزان تصور می‌کنند که مطالعه کردن یک فرآیندی هست که باید به‌اجبار برای گذراندن امتحانات سال تحصیلی انجام دهند و در بیشتر مواقع هم از درس‌خواندن متنفر هستند و هیچ لذتی نمی‌برند. اما اگر مهارت مطالعه کردن را بیاموزید به‌راحتی می‌توانید مطالعه‌ای کارآمد و مؤثر داشته باشید و در همه پایه‌های تحصیلی و حتی دوران دانشگاه به کار ببرید؛ مانند هر مهارتی باید ابتدا آموزش ببینید و سپس به‌کارگیری تا به‌مرور زمان ماهر شوید.

درباره کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

 دانش‌آموزی که روش صحیح مطالعه و مدیریت امتحان و زمان را بداند مطمئناً درس‌خواندن برای او بسیار آسان‌تر و دلپذیرتر می‌باشد و یک گام از دوستان خود جلوتر است. خواندن این کتاب باعث می‌شود که دانش‌آموز با خردکردن و به‌اصطلاح کالباسی کردن تکنیک‌های درس‌خواندن آشنا شود و زمان خود را صرفاً برای اجرا تکنیک‌ها و برنامه‌های خود سپری کند. در ضمن مرور مطالب کتاب در طول سال تحصیلی بهترین راهنمای شماست. اگر هر روز یک بخش را مطالعه کنید و بادقت تکلیف خواسته شده را انجام دهید می‌بینید که کارکرد مطالعاتی شما رو به پیشرفت می‌باشد. در طول سال چندین بار این کتاب را مرور کنید تا مطالب کاملاً در ضمیر ناخودآگاه شما برای همیشه محفوظ بماند و به عادت شما تبدیل شوند. مطالعه کردن نه صرفاً برای امتحان درس‌خواندن، بلکه فرآیندی است پر از ترفند و روش‌های گوناگون که فرآیند یادگیری را ساده‌تر می‌کند. مطالعه در واقع شامل درست‌کردن فلش کارت، نوت برداری، برنامه‌ریزی و همچنین خواندن مطالب درسی یا دیدن و شنیدن فیلم و پادکست‌های آموزشی می‌شود. چون مطالعه یک مهارت هست اگر دانش‌آموزی این مهارت را یاد بگیرد ً مطمئناً چندین قدم از همسالان خود جلوتر می‌باشد و این را می‌تواند در نتیجه و کارکرد خود ببیند حتی دانشجویان!

کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام دانش‌آموزان و دانشجویان مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

در مبحث پشتکار، استعداد و نبوغ و تحصیلات هیچ یک اهمیت ندارند. تنها چیزی که مهم است این است که شما پافشاری لازم را داشته باشید و فراموش نکنید درباره هر هدفی اگر پایداری کنید، بدون شک به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. چگونه پشتکار داشته باشیم؟

 ۱. داشتن هدف و هدف‌گذاری کردن

 ۲. افزایش پشتکار و اراده با پیداکردن چرایی کار و یا درس‌خواندن

 ۳. افزایش پشتکار و اراده با تجسم خالق

 ۴. افزایش پشتکار و اراده با تمرین‌های کوچک

 در اجرایی کردن برنامه‌های روزانه و در نهایت رسیدن به اهداف، اراده و پشتکار نقش بسزایی دارد و اراده و پشتکار در درس‌خواندن، اغلب زمانی مهم می‌شود که احساس خستگی می‌کنید یا اسمش را بی‌انگیزه شدن می‌گذارید. ما انسان هستیم و گاهی به استراحت‌های اساسی نیاز داریم، هرگاه احساس خستگی کردید کمی استراحت کنید، اما یادتان باشد اگر هدفتان را دقیق انتخاب کرده‌اید بعد از هر استراحت باقدرت تمام برای رسیدن به اهدافتان تالش کنید. بتوانید برای ایجاد انگیزه برای خودتان کارهای بسیاری انجام دهید ازجمله:

 ۱. پاداش به خود

 ۲. پیاده‌روی

 ۳. انجام کارهای دلخواه

 ۴. به درس‌ها به منزله اطلاعات عمومی نگاه کنید

۵.روشهای جذاب نت‌‌برداری و نقشه ذهنی را یاد بگیرید (آموزش داده میشود)

 ۶ .ریلکس کردن

 ۷ .درس خواندن گروهی

نظرات کاربران

کاربر 3873371
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

این کتاب در تحصیل من خیلی کمک کرد و خیلی نکات خوبی داشت به همه دانش آموزان و دانشجویان توصیه میکنم ممنون از اپلیکیشن طاقچه و نویسنده این کتاب

Fatemeh Aryana
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

خیلی کتاب جامعی بود بیشتراز هر مبحثی که به دردتون بخوره مطالب و راهکار داشت به جای اینکه چندتا کتاب در مورد تکنیک مطالعه بخوانید این کتاب بخونید مثل یک مشاوره گویا برا هر مشکلت یه راهکارهای داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان