دانلود و خرید کتاب ارگونومی شناختی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارگونومی شناختی

کتاب ارگونومی شناختی اثر جبرائيل نسل سراجی و دیگران یکی از کتاب‌های انتشارات تخصصی حیدری در زمینه روان‌‌شناسی است که به سفارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان به چاپ رسیده است.

با پیشرفت دانش علوم پزشکی، نیاز دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم پزشکی به منابع مورد نیاز بیش از پیش احساس می‌شود . انتشارات حیدری در همین راستا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد تا با شناسایی نیاز جامعه پزشکی گامی هرچند کوچک در زمینه انتشار کتب پزشکی بردارد. حاصل تلاش این ناشر در این سال‌ها، چاپ، نشر و ترجمه بیش از چندصد عنوان از جدیدترین و به‌روزترین عناوین کتاب‌های رشته‌های پزشکی و چاپ چندین هزار عنوان کتاب‌های لاتین پزشکی بوده است که در تمامی آنها از اساتید مجرب و بنام برای ترجمه و تالیف منابع مورد نیاز دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی بهره برده است.

انتشارات حیدری علاوه بر چاپ و نشر کتب پزشکی با شناسایی زمینه‌های بازار فروش و در دسترس قرار دادن منابع به گروه هدف اقدام به راه‌اندازی چندین فروشگاه مستقل نشر حیدری در شهرهای تهران، اراک، خرم آباد و بجنورد و …. نموده که با توجه به عدم وجود فروشگاه اختصاصی کتب پزشکی در برخی از استان‌ها این کار با استقبال دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشکده‌های پزشکی این مراکز همراه بوده است.

خواندن کتاب ارگونومی شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۸۰۰
تومان