دانلود و خرید کتاب رهبری کوانتومی فرشاد بزرگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری کوانتومی اثر فرشاد بزرگی

کتاب رهبری کوانتومی

نویسنده:فرشاد بزرگی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رهبری کوانتومی

کتاب رهبری کوانتومی نوشته فرشاد بزرگی است. این کتاب به شناسایی مولفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی می‌پردازد و اطلاعات کاملی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

درباره کتاب رهبری کوانتومی

اخیراً در ادبیات مدیریت مباحثی سخن از الگوی جدیدی در حوزه سازمان و مدیریت به میان می‌آورند، پارادایمی که با تئوری کوانتوم شناخته می‌شود. تئوری کوانتوم پارادایم جدیدی را پایه‌ریزی می‌کند که اساس آن بـر مبنای پیچیده نگری، عدم قطعیت، تصادفی بودن، علیت غیر موضعی، ایده‌آلیسم، تبانی مشارکتی، مکملیت (تکمیل نگری) و تعبیر چند جهانی بنا شده است. 

پژوهش در قلمرو روان‌شناسی، زیست‌شناسی و عصب‌شناسی نشان می‌دهد کـه انسان‌ها در واقع موجوداتی کوانتومی هستند. اگرچه در وهله نخست هر شخص موجودی مادی به نظر می‌رسد، این موجود همچنـین دارای بعدی نامشهود و غیر مادی (موسوم به ذهن، آگاهی یا روح) است، کـه بـه نظـر می‌رسد کـارکرد آن تحـت تأثیر اصـول کوانتومی است. طرح اصول علوم جدید نیازمند آگاهی از تکنیک‌های رهبری در سازمان‌های مدرن است، به‌طوری‌که این فناوری‌ها و اصول یک استعاره جدید برای حیات سازمان و کار رهبری ارائه می‌دهد. این در حالی اسـت کـه مدل‌های توسعه سازمان‌های سنتی جای خود را به مدل‌ها و روش‌های مداخله‌گر جدید در عصـر عـدم اطمینـان، پیچیدگی، جهانی شدن و تغییر سریع داده است، در عصر حاضر به کارگیری روش‌ها و اصول جدید مدیریتی برای ارتقای کارایی کارکنان در سازمان‌ها و همچنین افزایش بهره‌وری سازمانی حیاتی است. پارادایم کوانتومی یکی از این روش‌هاست که اخیراً مورد توجه صاحب‌نظران علم مدیریت قرار گرفته است. این کتاب سعی دارد اطلاعات کاملی درباره رهبری کوانتومی در اختیار مخاطب قرار دهد.

خواندن کتاب رهبری کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان مدیریت و مدیران کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری کوانتومی

کوانتوم در لغت به کل اجزای جهان و از جمله انسان به‌عنوان موجودی پویا، آگاه، و مرتبط با هم می‌نگرد. این روش مدیریتی نوین از قابلیت تبیین‌سازی مسائل پیچیده سازمانی برخوردار بوده و چشم‌اندازی جدید بر روی علم مدیریت و سازمان گشوده است. مدیریت کوانتومی روشی به‌منظور توان افزایی در کارکنان است و در واقع رویکردی جدید به‌منظور ارتقای قابلیت، توانمندی، کارایی و اثربخشی کارکنان و مدیران در سازمان است. شروع قرن بیست‌ویکم را می‌توان از نظر فناوری عصر کوانتوم نامید. کلید تعالی سازمانی، رهبری عالی است. هفت مهارت کوانتومی می‌تواند رهبران قرن بیست‌ویکم را برای ایجاد سطح جدیدی از تعالی سازمان برای بهره‌برداری از قدرتمندترین انرژی جهان یعنی انرژی ذهن، فعال کند. اگر رهبران و سازمان‌هایشان می‌خواهند در عصر جدید پیشرفت کنند، باید جهش فکری و مهارتی جدید در مدیران با این شیوة رهبری پدیدار شود. کوانتوم دیدگاه مدیران را در نگاه به پدیده‌ها از بالا به پایین و از برون به درون تغییر می‌دهد و معکوس می‌سازد (شلتون ،۱۹۹۹). اخیراً در ادبیات مدیریت سخن از الگوی جدیدی در حوزة سازمان و مدیریت به میان می‌آورند؛ پارادایمی که با نظریة کوانتوم شناخته می‌شود. نظریة کوانتوم پارادایم جدیدی را پایه‌ریزی می‌کند که اساس آن پیچیده نگری، عدم قطعیت، تصادفی بودن، علیت غیرموضعی، ایده‌آلیسم، تبانی مشارکتی، تکمیل نگری و تعبیر چندجهانی است. پژوهش در قلمرو روان‌شناسی، زیست‌شناسی و عصب‌شناسی نشان می‌دهد که انسان در واقع موجودی کوانتومی است. اگرچه در وهلة نخست هر شخص موجودی مادی به نظر می‌رسد، دارای بعدی نامشهود و غیرمادی (موسوم به ذهن، آگاهی یا روح) است، که به نظر می‌رسد کارکرد آن تحت تأثیر اصول کوانتومی است (عظیمی و رضوی،1393). طرح اصول علوم جدید نیازمند آگاهی از شیوه‌های رهبری در سازمان‌های مدرن است، به طوری که این فناوری‌ها و اصول استعارة جدیدی برای حیات سازمان و کار رهبری ارائه می‌دهد. این در حالی است که مدل‌های توسعة سازمان‌های سنتی جای خود را به مدل‌ها و روش‌های مداخله گر جدید در عصر عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی شدن و تغییر سریع داده است (سریع القلم و رحیمی،۲۰۱۰).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان