دانلود و خرید کتاب شفای بدن لوئیز ال. هی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای بدن اثر لوئیز ال. هی

کتاب شفای بدن

نویسنده:لوئیز ال. هی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شفای بدن

«شفای بدن» نوشته لوئیز ال هی( -۱۹۲۶)، نویسنده انگیزشی آمریکایی است و به تاثیر احساسات و حالات روحی بر تندرستی و سلامت فیزیکی می‌پردازد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «زندگی همه ما ارزشمند است. اما ارزش آن را نوع طرز فکر ما تعیین می‌کند. اگر طرز فکر عالی داشته باشیم، زندگی خود به خو کامل می‌شود، حتی اگر هیچ نداشته باشیم. به عقیده من زندگی آغاز و پایانی ندارد، بلکه همانند یک چرخه‌ای است که دائما دور خود می‌گردد. حال اگر بخواهیم بدانیم که چه چیزی این چرخه را می‌گرداند، باید بگوییم که تجربیات ما چنین کاری را برایمان انجام می‌دهند. هرچه تجربیاتمان بیشتر باشند، چرخه زندگی‌مان راحت‌تر و سریعتر می‌گردد و ما را به اهدافمان می‌رساند. حتما متوجه شده‌اید که هیچ لحظه‌ای از زندگی شبیه لحظات قبل و بعد آن نیست و هر لحظه کاملا تازه است و شرایط خاص خود را دارد. اگر در گذشته نگران و افسرده بوده‌ایم، در این لحظه باید آن‌ها را فراموش کنیم و از این پس آن‌طور که دوست داریم زندگی می‌کنیم و مطابق شرایط کنونی‌مان تصمیم می‌گیریم. به امید آنکه همین لحظه، لحظه آغازین تمام خوشی‌ها و لذت‌ها در زندگی ما باشد و ما را به موفقیت‌های بزرگ در فردا و فرداها برساند. «نقطه اوج زندگی آنجایی است که من ایستاده‌ام. همه چیز خوب است و زیبا. زندگی در حال تغییرات و این بزرگترین شانس من برای پیروزی است. پیروزی که سال‌ها برایش تلاش کرده‌ام و می‌دانم که روزی به آن دست پیدا می‌کنم. فقط کافی است خود را باور کنیم و بدانم هر لحظه که می‌گذرد یک قدم به هدفم نزدیکتر می‌شوم. این لحظه، لحظه آغازین فردای من است و من قدردان آن هستم. همه چیز در دنیای من خوب است و من دنیا را با تمام خوبی‌هایش دوست دارم.»

نظرات کاربران

sara
۱۳۹۶/۰۱/۰۹

خیلی خوب بود...همه مشکلات جسمی ما از روح و روان سرچشمه میگیرد این کتاب دلیل هرکدوم از بیماریهای جسمی و فیزیکی را که مبتلا میشیم بیان میکنه و راه مقابله با اونها رو هم نشون میده.بنظرم حرفاش منطقیه

- بیشتر
مریم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

کتاب خوبی بود. علت هایی رو که برای هر بیماری ذکر کرده واقعا درسته.

مریم
۱۳۹۷/۰۵/۲۱

سلام‌ کتاب اصلی شفای بدن رو چجوری میتونم پیدا کنم ؟؟؟

علی
۱۳۹۶/۰۱/۱۱

کتاب خوبی بود اما ای کاش عکس ها با کیفیت بالاتری آپلود می شدند.

M Mohammadi
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

عالی بود 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

Hadith
۱۳۹۸/۰۹/۲۵

کتاب کامل نبود؟؟؟؟!!!!! پس تمریناتش کجا بود؟؟؟؟!!!!

کاربر 6315972
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

بنظرم همه باید بخونن

معصومه نیرومند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

خوب بود جالب بود

کاربر ۱۵۹۱۴۲۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

چرا کتاب ناقص اسکن شده از 88صفحه، 48داره

علیزاده
۱۳۹۹/۰۴/۱۲

کتاب بسیار عالی و در مورد ارتباط بیماریها و افکار انسان است. درصورتیکه با دقت و آگاهی بخونیدش حتما روی زندگی شما اثر میگذاره. ای کاش ترجمه عالی خانم گیتی خوشدل رو هم قرار بدین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
آیا می‌دانید که افکارتان روی بدنتان تاثیر می‌گذارند و در نهایت خود را به شکل بیماری نشان می‌دهند؟
Hana
آیا می‌دانید که افکارتان روی بدنتان تاثیر می‌گذارند و در نهایت خود را به شکل بیماری نشان می‌دهند؟ آیا شما قبول دارید که یک زندگی شاد از آن کسی خواهد بود که افکار شادی دارد؟ زیرا هر آنچه که ما در ذهن خود بپرورانیم، از ذهنمان به زبانمان می‌رود و از بدن خارج می‌شود، اما پس از مدتی دوباره به خودمان باز می‌گردد.
نسا
تنها دلیل تبدیل غیر ممکن‌ها به ممکن، عشق است.
np120
به یاد داشته باشید که زندگی نظم و انسجام خاصی دارد که ما تحت هر شرایطی نباید آنها را بر هم بزنیم وگرنه عدم تعادل آن باعث ایجاد درد و ناراحتی و یا حتی بیماری‌های خطرناک در بدن مان می‌شوند. به عنوان مثال کسی که دائما دچار مشکل یبوست می‌شود، پیداست که بسیاری از مسائل را نمی‌پذیرد و در مقابل آنها ایستادگی می‌کند. و یا کسی که روی زمان حال خود تمرکز ندارد، معلوم است که در گذشته سیر می‌کند.
مهسا
بزرگترین قدرت در زندگی، قدرت در لحظه زندگی کردن است.
کاربر ۲۴۹۹۲۳۷
اگر در گذشته نگران و افسرده بوده‌ایم، در این لحظه باید آن‌ها را فراموش کنیم و از این پس آن‌طور که دوست داریم زندگی می‌کنیم و مطابق شرایط کنونی‌مان تصمیم می‌گیریم. به امید آنکه همین لحظه، لحظه آغازین تمام خوشی‌ها و لذت‌ها در زندگی ما باشد و ما را به موفقیت‌های بزرگ در فردا و فرداها برساند.
Nazgol
تازگی فهمیده‌ام که چون من فرد منعطفی نبوده‌ام، دچار گردن درد می‌شدم. منظورم از منعطف نبودن این است که اغلب در مقابل نظرات دیگران مخالفت نشان می‌دهم و نمی‌توان آنها را بپذیرم. بارها امتحان کرده‌ام و دریافته‌ام که پس از مخالفت با نظرات دیگران به شکل عجیبی گردنم درد می‌گیرد و خشک می‌شود.
Nazgol
«نقطه اوج زندگی آنجایی است که من ایستاده‌ام. همه چیز خوب است و زیبا. زندگی در حال تغییرات و این بزرگترین شانس من برای پیروزی است. پیروزی که سال‌ها برایش تلاش کرده‌ام و می‌دانم که روزی به آن دست پیدا می‌کنم. فقط کافی است خود را باور کنیم و بدانم هر لحظه که می‌گذرد یک قدم به هدفم نزدیکتر می‌شوم. این لحظه، لحظه آغازین فردای من است و من قدردان آن هستم. همه چیز در دنیای من خ وب است و من دنیا را با تمام خوبی‌هایش دوست دارم.»
Nazgol
همانطور که شنیده‌اید، عشق احساس قلبی شدید درون هر کس است. پس قلب همه ما با عشق پر شده است و آنچه که از آن بیرون می‌آید و به قلب دیگران وارد میشود، باید عشق و مظاهر گوناگون و زیبای آن باشد. هر چه عشق بیشتری به دیگران بدهیم، عشق بیشتری نیز از آنها دریافت می‌کنیم. پس اگر در عشق ورزیدن به دیگران دست و دلباز باشیم، آنها نیز عشق واقعی خود را به ما نشان می‌دهند و به ما جذب می‌شوند. همین عشق می‌تواند انگیزه خوبی برای برقراری رابطه با دیگران باشد. اگر رابطه‌ها پر از عشق و علاقه شوند، دنیا نیز لبریز از عشق می‌شود و در دنیایی که پر از عشق است جای هیچ کینه، ترس و غصه‌ای نمی‌ماند. با عشق به یکدیگر راحت‌تر می‌توان بخشید. راحت‌تر می‌توان زیبایی‌ها را دید. راحت‌تر عقاید یکدیگر را پذیرفت. راحت‌تر توقع خود را پایین آورد. راحت‌تر ارزش‌های وجودی را درک کرد و از وجود یکدیگر لذت برد.
یا حیّ
بزرگترین شکست در زندگی، حس گناه و نفرت از خود است.
np120

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان