دانلود و خرید کتاب بازی های شناختی پیش نیاز ورود به مدرسه ۳
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازی های شناختی پیش نیاز ورود به مدرسه ۳

کتاب بازی های شناختی پیش نیاز ورود به مدرسه، نوشته نجمه دهقان و سالار فرامرزی، جلد سوم از یک مجموعه ۴ جلدی کتاب کار برای افزایش دقت و توجه شامل تمرینات شناختی مداد و کاغذی است. این تمرینات مهارت‌هایی مانند خواندن، نوشتن، درک و حل مسائل ریاضی را تقویت می‌کند.

امروزه اختلالات یادگیری بزرگ‌ترین مقوله آموزش است. انجمن روان‌پزشکی آمریکا منشا اختلالات یادگیری را به لایه‌های زیرین شناختی و عصب‌ روان‌‌شناختی نسبت داده، هرچند ریشه اختلالات یادگیری به لایه‌های عصب‌شناسی برمی‌گردد؛ اما نکته مهم این است که مداخلات روان‌شناختی زودهنگام نه‌تنها باعث بهبود این مشکلات می‌شود بلکه باعث توانمند شدن مغز در پرورش مهارت‌های مرتبط نیز می‌شود.

مداخله زودهنگام همان خدمات خاصی است که در سال‌های قبل از ورود به مدرسه یا سال‌های اولیه آموزش رسمی در مدارس به کودکانی که به نظر می‌رسد در مقایسه با کودکان دیگر توانمندی کمتری در یادگیری دارند ارائه می‌شود.

بسیاری از دانشمندان معتقدند مغز این قابلیت را دارد که از طریق تحریکات حاصل از مداخله‌های روان‌شناختی تغییر کند و بازی علاوه بر جنبه سرگرمی و ایجاد عاطفه مثبت این پتانسیل را دارد که بر توانایی‌های شناختی تاثیر مثبت بگذارد.

این مجموعه سعی دارد با بازی‌های سرگرمی و کاربردی به مربیان و والدین کمک کند به کودکانی که درگیر اختلال شناختی هستند یاری برسانند تا کم‌کم بازدهی بهتر و بیشتری داشته باشند.

خواندن مجموعه بازی های شناختی پیش نیاز ورود به مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه را به تمام والدین و مربیانی که با خودکان درگیر اختلال شناختی روبه‌رو هستند پیشنهاد می‌کنم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان