دانلود و خرید کتاب انرژی زیست گاز تسنیم عباسی ترجمه نیما حیدرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انرژی زیست گاز

کتاب انرژی زیست گاز اثری مشترک از تسنیم عباسی، اس. ام. توصیف و ای. ای. عباسی با ترجمه نیما حیدرزاده و محمد عزمی و ناهید احمدی است که در  انتشارات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان و پژوهشگران به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب انرژی زیست گاز 

در آغاز قرن بیست و یکم، مشاهده تغییر سطح آب دریاها، جهان را متوجه خطر بالقوه گرمایش جهانی و تأثیر آن بر حیات بشر و کره زمین نمود.

جهانیان متوجه شدند که متان – که بخش عمدة زیستگاز به شمار می‌آید- دومین عامل گرمایش جهانی پس از دیاکسید کربن است. زیرا پتانسیل هر مولکول متان برای گرمایش جهانی در قیاس با هر مولکول دیاکسید کربن چندین برابر بیشتر است. همچنین مشخص گردید که اگر متان به عنوان سوخت استحصال گردد، یکی از پاکترین منابع انرژی به حساب می‌آید. این موضوع سبب ایجاد انگیزه انجام تحقیقات D&R گسترده‌ای در سطح جهان برای استحصال متان گردید.

به شکل غیرمنتظره‌ای، متان از سوختی برای تنگدستان به اولویت اول جهانی تبدیل شد. این روند با چنان سرعتی پیش رفت که بسیاری از مناطق دنیا آمادگی آن را نداشتند. 

 هیچ کتاب اختصاصی مرتبط با چنین منبع سوخت پاکی وجود ندارد. بنابراین کاری که در کتاب حاضر ارائه گردیده است، می‌تواند به عنوان قدم اول برای مشارکت در تلاش‌های تحقیقاتی در خصوص تولید و استفاده از زیست‌گاز قلمداد گردد.

 نویسنده کتاب حاضر سعی کرده با گردآوری تجارب جهانی در زمینۀ تبدیل انواع پسماندها، فاضلاب‌ها و فضولات به زیست‌گاز و توصیف فرآیند آنها همراه با نکات قوت و ضعفشان، مجموعه‌ا قابل استفاده را برای علاقه‌مندان تدوین نماید.

 خواندن کتاب انرژی زیست گاز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانشجویان و پژوهشگران فنی و مهندسی مرتبط با این حوزه مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۹۹۷۵۹
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

بسیار عالی و جامع

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان