دانلود و خرید کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی جیمی سندرسون ترجمه سیدعماد حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی اثر جیمی سندرسون

کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی

معرفی کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی

کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی نوشته جیمی سندرسون و کریستوفر یاندل است. این کتاب به ارتباط سازمان‌های ورزشی با رسانه‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی

رسانه اجتماعی و ورزش. موضوع ورزش و رسانه، مبحث داغ و بحث‌برانگیزی است.  اگر کمی وقتتان را صرف اپلیکیشنی مانند توییتر کنید، می‌بینید که ورزش و رسانه اجتماعی مثل کره و مربا لازم و ملزوم هم هستند. رسانه اجتماعی، محلی بزرگ و پرسروصدا برای امتیازات، اینفوگرافیک یا اطلاع‌نگاشت‌ها، جیف‌ها(GIF)، و اظهار نظرات داغ و تحریک‌آمیز، شوخی دوستانه و هیجانات است.

نویسنده حرفه‌ای را مرتبط با رسانه اجتماعی خارج از کار با سازمان‌های ورزشی به وجود آورده است. این کتاب را که جیمی ساندرسون و کریس یاندل - که دو نفر از بهترین‌ها در رشته‌ مربوطه هستند گردآوری کرده‌اند. آن‌ها به رسانه اجتماعی برای سازمان‌های ورزشی از تمامی زوایا نگاه می‌کنند. در این کتاب، به چرایی رسانه اجتماعی پی می‌بریم. 

آنچه جیمی و کریس انجام داده‌اند، بیان چگونگی آن است. از بازاریابی تا ارتباطات، از مربیان تا بازیکنان، از نظارت بر رعایت مقررات تا فروش بلیت‌ها، از جمع‌آوری اعانه و غیره، رسانه اجتماعی به‌سادگی ساخت یک توییت خنده دار و امید به اینکه وایرال شود، نیست. مستلزم برنامه‌ریزی و هماهنگی چشمگیر، تعیین اهداف و ارزشیابی، گوش دادن به مسائل و پاسخ به آن‌ها، اصلاح و درخواست و سپس تکرار است.

آن‌ها از طریق مصاحبه با بهترین طرفداران رسانه اجتماعی در فضای ورزشی به اصل مطلب می‌پردازند، اینکه رسانه اجتماعی برای سازمان ورزشی به چه معنایی است و توسعه برنامه موفق به چه نحو است و از اصطلاحات قابل‌درک برای افراد سازمان استفاده می‌کنند. اگرچه آن‌ها هنوز به بحث درباره اینکه آیا GIF با g نرم تلفظ می‌شود یا سخت (بدین معنی که GIF آیا گیف خوانده می‌شود یا جیف)، خاتمه نداده‌اند.

این کتابی نیست که بعد از خواندن آن با خود بگویید که «اوه، کتاب خوبی بود» و صرفاً در قفسه ( یا آرشیو کیندل‌تان) بگذارید و دیگر به آن نگاه نکنید. ایده‌ها، روش‌ها، و سؤالات این کتاب را با مشتریانتان در فضای ورزشی به‌کار خواهید برد. این کتاب نقشه اصلی موفقیت است یا حداقل شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد.

اگر در دنیای رسانه اجتماعی و ورزش کار می‌کنید، یا امیدوارید که یک روز به این صنعت پرهرج و مرج بسیار زیبا ملحق شوید، این کتاب، منبع باارزشی برای شما خواهد بود . آن را روی میز کار یا در کیف دو کولی‌تان بگذاریدر و از آن به‌عنوان کتاب راهنما برای سازمان خود استفاده کنید و اغلب به آن رجوع کنید. به هر طریق ممکن مطالب مورد علاقه خود را در توییتر منتشر کنید.

خواندن کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه ورزش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۵۰۰
۲۴,۸۵۰
۳۰%
تومان