دانلود و خرید کتاب مهارت های زوج ها استیو کلر ترجمه رسا صوفی املشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های زوج ها اثر استیو کلر

کتاب مهارت های زوج ها

نویسنده:استیو کلر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهارت های زوج ها

کتاب مهارت های زوج ها اثر استیو کلر با ترجمه رسا صوفی املشی به چاپ رسیده است.  این کتاب شامل ۲۵ مهارت برای ساختن رابطه عمیق‌تر میان زوج‌ها به همراه پرسش‌هایی در مورد چگونه بالابردن صمیمیت در روابطشان، توصیه‌هایی برای ساختن رابطه و کار ارتباطی‌تان است.

درباره کتاب مهارت های زوج ها

انواع روش‌های ارتباطی در تعاملات انسانی مشاهده شده است، چه با مشاهده‌ مستقیم زبان مورداستفاده و چه از طریق تلفیق سنگ‌تراشی یا نقاشی‌های روی دیوارهای غارها، ساختمان‌های قدیمی یا کنار صخره‌ها. گفتگو لازم است تا کسانی که در حلقه‌ی تأثیر شما هستند، ایده‌ها، احساسات و نیازهای شما را درک کنند. و این‌یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های ایجاد یک رابطه‌ی خوب و قوی است. در این میان رابطه بینزوج‌ها از اهمیتی صد چندان برخوردار است. دو روح که باید سال‌ها کنار هم زندگی کنند، نیازمند این هستند که باهم ارتباطی سازنده و صمیمانه داشته باشند، زبان یکدیگر را بفهمند و به نیازهای هم پاسخ‌های مناسب و درخور دهند. 

این کتاب ۲۵ مهارت به شما آموزش می‌دهد که رابطه‌تان را با شریک زندگی تان بیش از پیش بهبوبد بخشید. نکات ریز اما پراهمیتی در این کتاب بیان شده‌اند که هرکدامشان اگر درست به کار گرفته شوند می توانند شعله عشق و محبت را میان زوج ها گرم تر و افروخته‌تر سازند.

خواندن کتاب مهارت های زوج ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 زوج‌ها در هر سن و سالی که باشند می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

 بخشی از کتاب مهارت های زوج ها

اکثر مشاوران رابطه موافق‌اند که یک زوج سالم باید روزانه حداقل ۶۰ تا ۹۰ دقیقه گفتگوی صمیمانه داشته باشند. این مسئله برای تطابق با شریک زندگی‌تان و تبادل اطلاعات اهمیت دارد، حمایت ذهنی و احساسی فراهم می‌کند و نزدیکی را افزایش می‌دهد. اجازه ندهید لحظات پر مشغله‌ی زندگی، شما و شریکتان را از این زمان موردنیاز برای عهد کردن و تعیین نُت رابطه بازدارد.

چندراهی که می‌توانید این زمان حیاتی را به دست آورید عبارت از:

• ساعت را کمی زودتر کوک کنید و بیدار شوید و زمان باکیفیتی را صرف گفتگوی معنادار کنید.

• صبحانه یا شام را باهم بپزید و درحالی‌که دارید غذا می‌پذید و می‌خورید، باهم صحبت کنید.

• شب‌ها تلویزیون را خاموش کنید و یک موسیقی ملایم را انتخاب کنید، همدیگر را نوازش کنید و صحبت کنید.

• برای میان وعده یا نهار باهم قرار بگذارید.

• با یک وسیله‌ی نقلیه به سر کار بروید و در مسیر رفتن به محل کار و برگشت از محل کار باهم صحبت کنید.

هر روزی که ارتباط عمیق‌تر و متمرکزی با شریک زندگی‌تان داشته باشید، احساس شراکت و ارتباط بیشتری پیدا می‌کنید. این یک گام عملی در رابطه است که شما باید به آن زمان بدهید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

رشد و یادگیری مداوم

همه‌ی روابط نزدیک در زندگی به ما این فرصت را می‌دهند تا تفکرمان را گسترش دهیم و چیزهای جدیدی یاد بگیریم. شخصی که به‌عنوان شریک زندگی‌مان انتخاب می‌کنیم هم مستثنی نیست. هر دوی شما ویژگی‌ها، دانش و مهارت‌هایی را وارد رابطه می‌کنید که منحصر به شما هستند و می‌توان آن‌ها را با شریک زندگی کنجکاو و پی‌جو در میان گذاشت. معمولاً این تفاوت‌ها هستند که ما را جذب طرف مقابل می‌کنند این مسئله کمتر در مورد جذب نقاط مقابل و بیشتر در مورد پیدا کردن کسی است که چیزهایی می‌داند یا توانایی‌هایی دارد که شما نمی‌دانید و آن توانایی‌ها را ندارید. تمایل به تکمیل، میل محرکه است. چند بار این گفته‌ی "تو مرا کامل می‌کنی!" را شنیده‌اید.

پرورش پیوندهای ارتباطی

معمولاً گزارش می‌شود که تکمیل‌کننده‌ترین روابط، روابطی هستند که زمان برده‌اند تا پیوند عمیق دوستی را ایجاد کنند. دوستی، مستلزم چیست؟ معمولاً ترکیب عادلانه‌ای از اشتراکات احساسی، تجربیات مشترک، زمان اختصاص داده‌شده و پیدا کردن زمینه‌ها، خواسته‌ها و علایق مشترک است. و چه در مورد دوستی‌های سنتی صحبت کنید و چه در مورد روابط عاشقانه، این مسئله صدق می‌کند . هر چه چیزهای مثبت بیشتر و تجربیات فعالیت‌های لذت‌بخش بیشتری برای دو طرف پیدا کنید، اجتناب از تعارض ساده‌تر می‌شود.

پیوند عمیق دوستی می‌تواند رابطه‌ی شما را در آب‌های خروشان پیش ببرد. احتمال کمتری وجود دارد که در مورد یک دوست، نتیجه‌گیری‌های بدی کنید، و از سازش در موقعیت‌ها اجتناب کنید، یا کارهایی انجام دهید که عمداً به آن‌ها صدمه بزنید. می‌توان به‌راحتی همین منافع را برای رابطه‌تان در نظر گرفت. زوج‌هایی که زمان می‌گذارند تا پیوندهای دوستی عمیقی ایجاد کنند، مشکلات بسیار کمتری را تجربه خواهند کرد و تعارض‌ها را ساده‌تر حل خواهند کرد. شما این فرایند را از طریق گفتگو در مورد علائق، بیزاری‌ها و پیدا کردن چیزهای مشترک آغاز می‌کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان