دانلود و خرید کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم های قدرت علی‌حسین بیرانوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم های قدرت اثر علی‌حسین بیرانوند

کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم های قدرت

معرفی کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم های قدرت

کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت نوشتة علی حسین بیرانوند است. در این کتاب ما درمورد رشد و پیشرفت ناشی از مصرف روزافزون برق می‌خوانیم که در حال ایجاد موانع جدیدی بر سر راه توسعة سیستم‌های قدرت است. یک سیستم قدرت در برابر چنین تنش‌هایی می‌تواند گرفتار نوع جدیدی از ناپایداری شود که به‌صورت افت تدریجی ولتاژ خودش را نشان می‌دهد.

درباره کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت

کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت دارای ۹ فصل است که برای کسب اطلاعات درمورد سیستم‌های قدرت کتابی جامع است. در زمان‌های گذشته این امکان وجود داشت که سیستم‌های قدرت و به‌ویژه سیستم‌های انتقال با مشخصه‌هایی فراتر از مقادیر نامی موردنیاز طراحی شوند. البته در دو دهه گذشته سیستم‌های قدرت با تنش‌هایی بسیار بیشتر از تنش‌های معمول گذشته مواجه بوده‌اند.

با تغییر ساختار جدیدی که در سال‌های اخیر در سیستم‌های قدرت پدید آمده که باعث می‌شود تولیدی توان الکتریکی هرچه بیشتری را از خطوط انتقال عبور دهند، انتظار می‌رود شاهد فروپاشی ولتاژ گسترده‌تر و بیشتر سیستم‌های قدرت باشیم.

خواندن کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت برای دانشجویان رشته‌های مهندسی قدرت در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی به‌عنوان کتاب مرجع و درسی قابل استفاده است.

بخش‌هایی از کتاب تجزیه، تحلیل و پایداری پروفیل ولتاژ در سیستم‌های قدرت

چارچوب زمانی پایداری زاویه‌ای روتور مشابه دینامیک الکترومکانیکی و در حدود چند ثانیه است. تنظیم‌کننده‌های خودکار ولتاژ، سیستم‌های تحریک و دینامیک توربین و گاورنر همگی در این چارچوب زمانی عمل می‌کنند. پدیده‌های دینامیکی مربوطه هماهنگ با پایداری گذرا، راکتانس‌های گذرای ژنراتور و غیره، دینامیک گذرا نامیده می‌شوند. البته این کاربرد ممکن است باعث ایجاد سوءتعبیر شود، چرا که واژة "گذرا" در عبارت "پایداری گذرا" برای متمایز کردن آن از پایداری حالت ماندگار که آن هم در همان چارچوب زمانی است، به‌کاررفته است. به همین دلیل ما ترجیح می‌دهیم مقیاس زمانی چند ثانی‌های فوق را مقیاس زمانی کوتاه مدت بنامیم. هنگامی که پدیدههای دینامیکی کوتاه مدت ذکر شده پایدار باشند، سرانجام چند لحظه پس از یک اغتشاش از بین می‌روند و سیستم وارد یک چارچوب زمانی آهسته‌تر می‌شود. تجهیزات دینامیکی مختلفی در این چارچوب زمانی عمل می‌کنند که از جملة آنها می‌توان به ترانسفورماتور، محدودکننده‌های ژنراتور، بویلرها و غیره اشاره کرد. پدیدههای گذرای مربوط به این تجهیزات معمولاً حدود چند دقیقه طول می‌کشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان