دانلود و خرید کتاب افزایش بهره وری سازمان ها بهزاد شیخ موچگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افزایش بهره وری سازمان ها اثر بهزاد شیخ موچگانی

کتاب افزایش بهره وری سازمان ها

معرفی کتاب افزایش بهره وری سازمان ها

کتاب افزایش بهره وری سازمان ها با رویکرد مدیریت منابع انسانی و هوش هیجانی مدیران نوشتهٔ بهزاد شیخ موچگانی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب افزایش بهره وری سازمان ها

منابع انسانی هر سازمان مانند معادن طلا و نقره‌اند که در اختیار مدیران سازمان قرار گرفته‌اند. به همین دلیل نحوه بهره‌مندی از این معادن اهمیت والایی دارد. به گونه‌ای که امروزه مدیران در جست‌وجوی شناخت راه‌ها و ابزارهای استفاده بهینه از این سرمایه‌ها هستند. مدیریت هر سازمان به عنوان موتور پیشران مجموعه، نقش بسزایی در دیدگاه آن سازمان نسبت به منابع انسانی دارد. به همین خاطر در بخش اول این کتاب بعد از آشنایی با جایگاه انسان در سازمان‌ها به عنوان ارزشمندترین سرمایه، به اهمیت مدیریت و هدایت این منبع با ارزش اشاره شده است. این بخش از کتاب به مدیران کمک می‌کند تا تصور صحیح و اصولی از منابع انسانی داشته باشند. امروزه مدیریت منابع انسانی از مدیریت‌های مهم و کلیدی در سازمان‌هاست که با وجود تلاش صاحب‌نظران، هنوز در کشور ما جایگاه خود را پیدا نکرده است. ارتقای کارکنان نیز از جمله مباحثی است که در انتهای بخش نخست کتاب به آن اشاره خواهد شد.

افزایش بهره‌وری سازمان‌ها از طرق مختلفی امکان‌پذیر است که در بخش دوم کتاب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های بهره‌مندی از کارکنان، همراهی و هم‌افزایی آنان با اهداف سازمان است، که پیش‌شرط آن، استفاده مدیران از هوش هیجانی برای افزایش توانایی در فهم دغدغه‌ها، هیجانات و احساسات کارکنان و همدلی با آنان است. راه دیگر افزایش بهره‌وری سازمان که تمرکز اصلی و بخش تفصیلی کتاب است، افزایش بهره‌وری با کمک و تکیه بر منابع انسانی سازمان است.

خواندن کتاب افزایش بهره وری سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و مسئولان منابع انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب افزایش بهره وری سازمان ها

«نقل شده است که «در نبرد مورچه‌خورت اصفهان (ارتش ایران در نبرد مهماندوست دامغان و نبرد دره‌خوار تهران، افغان‌ها را شکست داده و در نبرد مورچه‌خورت، بنیان متجاوز را تقریبا ریشه‌کن کرد) ارتش نادری علیه ارتش مضمحل اشرف‌افغان در نبرد بود که دیدند سربازی شجاعانه می‌جنگید و یک تنه با ده‌ها نفر مقابله می‌کرد.

نادر شاه با تعجب و تحسین به او گفت: مرد شجاع، تو کجا بودی که هفت سال قبل سپاه محمود افغان توانست تا اصفهان پیش آید؟

سرباز پاسخ داد: ما همه بودیم اما نادر نبود.»

اکنون که به اهمیت و جایگاه افراد به عنوان سرمایه انسانی هر سازمان اشاره شد و ضرورت توانایی مدیران در استخراج ظرفیت موجود در منابع انسانی بیان گردید، در ادامه به اهمیت برقراری ارتباط بین مدیران و کارکنان، همچنین ارتقا توانایی‌های کارکنان خواهیم پرداخت.

از عوامل مهم در مدیریت هر سازمان، همراهی کارکنان با مافوق‌هاست. بهترین مدیران نیز در صورت تخطی نیروها و عدم همراهی آنان با سازمان، قادر به انجام ماموریت خود نیستند. ارتباط و تعامل مدیر با کارکنان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان خواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان