دانلود و خرید کتاب کی؟ (خلاصه کتاب) دنیل اچ. پینک ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کی؟ (خلاصه کتاب) اثر دنیل اچ. پینک

کتاب کی؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب کی؟ (خلاصه کتاب)

میکروکتاب کی؟ خلاصه کتاب دنیل اچ. پینک است که راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی را به شما می‌آموزد.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید. 

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 درباره میکروکتاب کی؟

برای همه زمان، نقش حیاتی در زندگی‌مان دارد. گاهی متوجه تاثیر آن می‌شویم و گاهی هم بدون آنکه متوجه باشیم با تصمیم‌گیری در زمان نامناسب زندگی خود را به سمت اشتباهی پیش می‌بریم. در این میکروکتاب شما در ابتدا با انواع شخصیت‌ها آشنا می‌شوید تا بتوانید براساس آنچه که هستید، یک جدول زمان‌بندی برای زندگی‌تان ایجاد کنید. کی، یک راهنمای کاربردی در مورد نحوه تنظیمات زمان مناسب برای انجام هر کاری است. این کتابی است که برای داشتن زندگی بهتر و انجام لیست کارهایی که سال‌هاست می‌خواهید انجام دهید، باید بخوانید.

 درباره دنیل اچ پینک

دنیل اچ پینک، مدیر، نویسنده و محقق علوم رفتاری است. او به سرعت وارد دانشگاه شد و با نمره B فارغ‌التحصیل شد و توانست اولین نفری باشد که مستقیما به دوره دکترا دعوت می‌شود. بعد از پایان تحصیلاتش به او پیشنهاد شد تا سردبیری دو مجله مهم «قانون» و «سیاست ییل» را به عهده بگیرد. دنیل دستیار وزیر کار و سخنگوی اصلی معاون رئیس جمهور بوده است. در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت اولین کتابش در مورد تجربیاتش در کار را منتشر کند که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و وی را به سمت نویسنده بودن تشویق کرد. دنیل کتاب‌های زیادی در مورد مدیریت و کسب‌وکار دارد که مورد توجه دانشجویان دانشکده کسب‌وکار هاروارد است. «انگیزه» و «کی»، یکی از معروفترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های اوست.

 بخشی از میکروکتاب کی؟

فهرستی از زمان‌های استراحت خود تهیه کنید

حتما شما هم لیستی از کارهایی که باید انجام دهید دارید. اما حال وقت آن رسیده تا «لیست استراحت» خود را هم تنظیم کنید. در این راه از ۵ قدم زیر کمک بگیرید:

۱. زمان افت بعدازظهر خود را پیدا کنید: بهترین زمان برای چرت‌زدن ساعت ۲ تا ۳ بعدازظهر است. اما بهتر است خواب خود را در بعدازظهر به وقتی موکول کنید که می‌دانید انرژی شما در آن ساعت به شدت کاهش پیدا می‌کند. همان زمان، بهترین وقت برای چرت‌زدن است.

۲. محیطی آرام‌بخش فراهم کنید: فضای استراحت خود را آرام کنید. گوشی‌تان را روی حالت بی‌صدا قرار دهید، درِ دفتر خود را ببندید و فضا را تاریک کنید تا استراحت خوبی داشته باشید.

۳. قبل از خواب یک فنجان قهوه بنوشید: کافئین ۲۵ دقیقه طول می‌کشد تا وارد جریان خون شما شود. از این رو وقتی بیدار می‌شوید، سرحال‌تر خواهید بود.

در این بین این سوال می‌شود که اصولا چه نوع استراحتی موثر است؟ پاسخ دقیقی به این موضوع وجود ندارد و شما باید از بین کارهای زیر یکی را انتخاب کنید یا چند نمونه را با هم ترکیب کنید تا استراحت مورد نظر خود را بیابید.

۱. استراحت کوتاه: لازم نیست که همیشه استراحت‌های طولانی داشته باشید. استراحت‌های یک دقیقه‌ای هم می‌توانند موثر باشند. مثلا اگر با کامپیوتر کار می‌کنید، هر ۲۰ دقیقه یک بار به چیزی غیر از کامپیوتر خیره شوید. این کار باعث استراحت چشم شما می‌شود و وضعیت بدنی‌تان را بهبود می‌بخشد. می‌توانید یک بطری آب کنار خود داشته باشید. هر زمان که تمام شد از جای خود بلند شوید، به سمت شیر آب یا یخچال بروید، بطری را پُر کنید و دوباره به سر جای خود برگردید. همین عملیات کوچک باعث می‌شود تکانی بخورید و سرحال‌تر شوید.

۲. بیرون بروید: اگر پشت ساختمان درخت و صندلی وجود دارد، بهتر است که برای استراحت کردن بیرون بروید و آنجا بنشینید. حتی نگاه کردن از پنجره به فضای سبز بیرون می‌تواند یک استراحت باشد و در نوع خود مفید است.

نظرات کاربران

Mehdi3110
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

این کتاب برای فهمیدن کلمه زمان و زمانبندی خیلی خوبه حتما توصیه میکنم بخونیدش😍. من واقعا لذت بردم و خیلی دید منو نسبت به زمان باز کرد❤️

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
داباوالاها معتقد هستند که «کار عبادت است» و «مشتری خدا است»
Mehdi3110

حجم

۵۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۵۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان