دانلود و خرید کتاب کلیدی به نام تمایل چری هوبر ترجمه صالح چاکری انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدی به نام تمایل اثر چری هوبر

کتاب کلیدی به نام تمایل

معرفی کتاب کلیدی به نام تمایل

این کتاب را می‌شود در یک ساعت خواند و این یک ساعت ممکن است بزرگترین سرمایه گذاری زندگی شما باشد.

کتاب کلیدی به نام تمایل نوشته چری هوبر و ترجمه صالح چاکری انصاری توسط موسسه آموزشی تالیفی ارشدان به چاپ رسیده است. این کتاب در مسیر زندگی بهت کمک می‌کنه تا به شفافیت ذهنی، لذت و شادی برسی.

حتما روزهایی بوده که زندگی برات خیلی سخت شده، این موقع‌ها از خودمون می‌پرسیم: چرا زندگی انقدر سخت و طاقت‌فرسا است؟ یا می‌پرسیم: چطور می‌تونیم این زندگی رو کمی آسون‌تر کنیم؟

در کتاب کلیدی به نام تمایل، یاد می‌گیریم با تغییر رویکردمون نسبت به زندگی، زندگی آسون تر و لذت بخش‌تری رو تجربه کنیم. این تغییر رویکرد از شناخت دلایل رنج کشیدن شروع می‌شه و ادامه پیدا می‌کنه تا جایی که انسان خوبی ذاتی درونش رو پیدا کنه.

درباره کتاب کلیدی به نام تمایل

حقیقت اینه که اتفاقات زندگی اهمیت چندانی ندارند. بلکه واکنش ما در برابر اون اتفاقاته که مهمه. این رفتار، تفکر و واکنش ما به زندگیه که زندگی رو برای ما آسون یا دشوار می‌کنه. 

در کتاب کلیدی به نام تمایل، چری هوبر با بیانی شفاف همراه با شکل های جذاب و ساده به بررسی نکات زیر می‌پردازد:

- تفاوت خواستن و تمایل داشتن: ما با خواسته های مکرر و پیاپی زندگی را برای خودمان دردناک می‌کنیم. حتی زمانی که به خواسته ای که داریم میرسیم، باز هم نمیتونیم خوشحال باشیم و از رسیدن به خواستمون لذت ببریم چون در همون لحظه یک خواسته ی جدید توجه ما رو به خودش جلب میکنه و با عجله به دنبال یک خواسته ی جدید میدوییم. این خواستن و خواستن و خواستن یکی از دلایل رنج کشیدن در زندگیه. یاد میگیریم بجای خواستن، تمایل داشته باشیم. و زندگی راحت تری رو تجربه کنیم

- پذیرش زندگی: می‌تونیم با پذیرش زندگی، به هر شکلی که هست، لذت رو در همین لحظه و هر لحظه تجربه کنیم.

- پایان دادن به سرزنش شخصی: ما با فکر کردن درمورد اشتباهات و گناهان گذشته خودمون را شکنجه می‌کنیم، وقتشه که یاد بگیریم خودمون رو ببخشیم.

- دنیای خیالی: هرکدام از ما در ذهنمون دنیایی خیالی ساختیم، دنیایی که فکر می‌کنیم بهتر از دنیای واقعی هست و فکر می‌کنیم باید به اون دنیای خیالی برسیم.

- مقاومت کردن در برابر اتفاقات: زمانی که در زندگی پذیرش نداشته باشیم، شزوع به مقاومت کردن می‌کنیم و این یکی از دلایل اصلی رنج و سختی در زندگی است. در کتاب کلیدی به نام تمایل آموزش می‌بینیم مقاومت ها رو کنار بذاریم و با راحتی و آرامش بیشتری زندگی کنیم

- کشف دانش درونی: همه ما به منبع بی‌نهایت دانش متصل هستیم، ما هر لحظه می‌دانیم که چه کاری درست است، می‌دانیم چه کاری باید انجام بدهیم. تنها کافیست این دانش را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

برای درک آگاهی های مطرح شده در کتاب کلیدی به نام تمایل نیاز نیست باور خاصی داشته باشید، تنها زکاوتتان کافیست تا به شما کمک کند مطالب مطرح شده در کتاب کلیدی به نام تمایل را بررسی کنید.

در نهایت کتاب کلیدی به نام تمایل را مهربانانه به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافیه راحت بشینی، چند نفس عمیق بکشی و مطالعه کتاب کلیدی به نام تمایل را شروع کنی.

خواندن کتاب کلیدی به نام تمایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به تمام افرادی که تمایل دارند کیفیت زندگی خودشان را ارتقا بدهند و می‌خواهند این تغییر را از همین امروز شروع کنند.

بخشی از کتاب کلیدی به نام تمایل

 باهوشترین فرد روی "تردمیل" بودن ، لاغرترین ، ثروتمندترین ، سریعترین چیزی را ثابت نمیکند.

چیزی برای ثابت کردن وجود ندارد. جایزهای برای برنده شدن وجود ندارد. مقصدی برای رسیدن وجود ندارد.

مسابقه اتمی ارتشها ثابت کرد که اگر کسی ببازد، همه میبازند.

هیچکس برنده نیست؛ مگر زمانی که همه برنده باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان