دانلود و خرید کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی زهرا دهوئی ده‌موسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی اثر زهرا دهوئی ده‌موسی

کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی

امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی

کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی نوشته زهرا دهوئی ده‌موسی است. این کتاب به موضوع خلاقیت منابع انسانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب‌ و کارهای نوین می‌پردازد.

درباره کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی

كتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی به شیوه‌ای نوشته شده است که خواننده پس از مطالعه، درباره مفهوم ساختار سازمانی، ساختارهای جدید سازمانی، مفهوم خلاقیت، مدل‌های خلاقیت، عوامل کلیدی موفقیت خلاقیت سازمانی، ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی، اطلاعاتی در سطح پایه به دست آورد. 

خلاقیت در مدیریت به توانایی حل مشکل در موقعیت متفاوت و با روش‌های تازه اشاره دارد. خلاقیت مدیریتی به عنوان فرایند به‌کارگیری غیرمتعارف و اکتشافانه بیش از یک رویکرد ماشینی برای حل مشکل به وسیله شخصی که دارای ذهن باز و جدی است و راه‌حل، طرح جدید و مفیدی را برای فرایند برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرا و کنترل مسائل سازمانی در یک محیط پویا فراهم می‌کند. کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی سعی دارد با نگاهی دقیق و علمی به موضوع خلاقیت در منابع انسانی بپردازد.

خواندن کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های علوم تربیتی و مدیریت آموزشی و فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ساختار سازمانی و سطح خلاقیت منابع انسانی

در عصر حاضر کارکنان در شرایطی فعالیت‌های کاری را انجام می‌دهند که مهم‌ترین ویژگی آنان عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی در سازمان‌ها می‌باشد. موفقیت سازمانی با این شرایط مستلزم تغییر در فعالیت‌های سازمانی و به‌ویژه تغییر در ساختار سازمانی بوده، اداره سازمان‌های هزاره سوم در عصر کنونی پیچیدگی خاص خود را دارد. در طی دهه‌های اخیر طرح‌های بسیار زیادی در سازمان‌ها مطرح شده که در این گذار، تغییر و تکامل ساختار محور تغییرات سازمانی در دوره‌های مختلف را تشکیل داده برابر بررسی‌های صورت پذیرفته در زمینه ساختار سازمانی در مرحله اولیه بر ابعادی تأکید می‌شود که معرف ساختارهای رسمی بوده به هر حال الزامات مورد نیاز فعلی همراه با عصر دانایی، موجب ظهور و توسعه سازمان‌های دانش‌محوری گردیده که برخی ویژگی‌های آنها تفاوت‌هایی اساسی با ساختارهای کنونی سنتی سلسله مراتبی دارد. مهم‌ترین این تفاوت‌ها نقش مهم ساختار غیر رسمی در این سازمان‌ها می‌باشد که برای موفقیت این سازمان‌ها در مدیریت مؤثر دانش محوری بسیار ضروری می‌باشد (صادقی علویجه، شائمی برزکی و تیموری، ۱۳۹۹).

بر این اساس، سازمان‌های بزرگ امروزه برای افزایش کارایی اقدام به تغییر و اصلاح ساختار سازمانی خویش می‌نمایند و سازمان‌ها غالباً با تکیه بر جامعه با نهادهای آن در تعامل بوده و برای عقب نماندن از تغییر و تحولات علمی، دانش و اطلاعات مدیران و کارکنان را بروز می‌نمایند.

از طرفی، سازمان‌های امروزی در خلاقیت به عنوان الگویی تحول‌آور و مورد علاقه به فعالیت خود می‌پردازند؛ به عبارتی سازمان‌ها برای آنکه بتوانند فاصله خود را نسبت به رقبا حفظ کنند مجبورند در مقاطع زمانی مختلف خدمات جدیدی را به بازار عرضه نموده که لازمه این امر وجود افکار پویا، خلاق و نوآور بوده است. بنابراین اصلاح ساختار در جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های امروزی علاقه و تفریح نیست بلکه ضرورتی برای حفظ پویایی و توان سازمان در برخورد با تهدیدها و مخاطرات محیطی می‌باشد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان