دانلود و خرید کتاب سیستم های مدیریت کیفیت ترجمه مسعود عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سیستم های مدیریت کیفیت

کتاب سیستم های مدیریت کیفیت؛ الزامات مبتنی بر ISO 9001:2015 در مرکز مشاوره و آموزش سیستم‌های مدیریتی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و با ترجمه و گردآوری مسعود عزیزی، علیرضا شاد و خلیل آرزومند به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب  سیستم های مدیریت کیفیت؛ الزامات مبتنی بر ISO 9001:2015  

سازمان‌ها به دلیل برآورده‌سازی نیازها و انتظارات متنوع مشتریان و تغییرات در ادبیات کسب‌وکار، نیاز به افزایش توان رقابتی خود دارند؛ به همین دلیل ضروری است، مدیران محیط بیرون و درون سازمان را پایش نمایند تا ضمن شناخت از وضعیت کنونی، بتوانند مسیر درستی برای آینده ترسیم نمایند. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، که الزامات آن مبتنی بر اصول پیرامون آن است، هم چنین به سازمان کمک می‌نماید تا نیازها و انتظارات ذینفعان را معین و در راستای برآورده نمودن خواسته‌های مشتریان و افزایش رضایت ایشان حرکت کند. 

بر اساس الزام بند ۱-۴ این استاندارد، سازمان باید: عوامل بیرونی و درونی مرتبط با مقاصد و جهت گیری های راهبردی كه بر توانایی سازمان در دستیابی به نتایج سیستم مدیریت كیفیت تاثیر دارند را تعیین نماید. این عوامل، باید به همراه انتظارات و خواسته‌های ذی نفعان، به عنوان مبنایی برای طرح ریزی ریسک‌ها و فرصت‌ها در نظر گرفته شوند.

تفكر مبتنی بر ریسک، به عنوان یک ابزار پیشگیرانه به سازمان كمک خواهد كرد تا عوامل و موضوعات نامطلوب و موثر در دستیابی به اهداف، شناسایی، اولویت بندی و از طریق تعریف اقدامات مناسب، تعیین تكلیف شوند.

خروجی موارد اشاره شده در بالا، علاوه  بر كاربرد در عملیات سازمان در راستای تحقق محصوالت و خدمات، در برآورده سازی خواسته‌های مشتری و افزایش رضایت ایشان، نقشی كلیدی ایفاء می‌نماید.

ترجمه حاضر با هدف ترویج دانش سیستم مدیریت كیفیت و با مقاصد آموزشی و در راستای كمک به سازمان ها در دستیابی به موفقیت تهیه شده است.

 خواندن کتاب سیستم های مدیریت کیفیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 فعالان عرصه مدیریت کیفیت و استاندارد مخاطبان این کتاب‌اند.


نظرات کاربران

کاربر ۱۱۸۸۹۵۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

ترجمه عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۹۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان